Gjest Yoshi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 På de nokia-butikkene koster mobilene generelt minst tusen kroner mer enn på nett Så de butikkene er fine til å se på mobilene. Punktum Håper du blir fornøyd med din e61i da, om du ender opp med den! Hehe, ja.. Stilig design der, da. ^^ Jo, takk! Det blir nok E61i på meg. Ble helt overbevist etter å ha prøvd den i butikken. Mangelen på A2DP er kjip, men... Jeg har planer om å se film på telefonen, og gud, så gøy det skal bli på 2,8"! Prøvde forresten også N81 i en annen butikk. Den var koblet til en høyttaler (det visste ikke jeg), og da jeg bladde i menyene merket jeg plutselig at musikken som spilte stoppet opp, spolte, startet på nytt osv. Navigeringstastene var rett og slett.. ubrukelige. :S Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 På Nokias Forum fant jeg denne spesifikasjonen for E61i: CPU Dual CPU CPU Type: ARM 9 CPU Clock Rate: 220 MHz Og denne om 6110: CPU Single CPU CPU Type: ARM 11 CPU Clock Rate: 369 MHz Betyr det at.. E61i har tokjerneprosessor hvor hver prosessor kjører på 220 MHz? I så fall låter jo det ganske fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå