inoan Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har leste så mye rart rundt i det siste om modding av 9500 til 9700 Pro osv. Sitter med et Sapphire Radeon9700 Atlantis, 128 mb. Spørsmålet mitt er da; "Kan jeg modde nettopp dette kortet?" Tenker da både modd via software (drivere) og hardware (lodding)... Håper det finner mange kloke sjeler der ute! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Du kunne kanskje prøve å bare poste EN gang? Lenke til kommentar
inoan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Ja. Veit det. Beklager det derre. Moderator fjerner`n. Beklager. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg mener det skal være mulig ja, til FireGL. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Det var det jeg også hadde sånn halvveis i tankene. Er det noen som har gjort dette? Hadde vært dritkult å prøvd. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er visstnok blitt gjort ja. Men det ser ikke ut som det sluppet ut offentlig enda. Du kan følge denne tråden for å se hva som foregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå