arobicRoy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kan noen prøve og anslå hvor mange kalorier jeg forbrenner i uken eventuelt gi meg en link til en side som kan gjøre det? Er i militæret så er i bevegelse fra kl 6 til 18 hver dag. Går med pakkning på 30 kg 3 ganger i uken. Når vi går går vi som oftest 8-10 km. Trener også styrke relativt lette økter 3 ganger i uken. Er 188 høy og veier rundt 85 kg. Er det noen som føler de klarer og anslå mitt kalori forbruk? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Det er helt umulig for oss å anslå ditt kcal forbruk. bare prøv deg frem litt med maten og se hvor mye du eventuelt går ned/opp i vekt Endret 22. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du kan jo forsøke med kalkulatoren på iform.no. tast inn sånn ca det du mener passer for de forskjellige aktivitetsnivåene. Hvor mye du forbrenner er knyttet mot vekt, alder og aktivitetsnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå