Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg er veldig sent ute og har enna ikke bestilt biletter, men jeg har veldig lyst til a dra sammen med 3-4 andre kamerater. Problemet er at siden jeg ikke kan se seatmappet for jeg betaler veit jeg ikke om de plassene som er igjen er samlet slik at vi kan sitte sammen, eller om de er spredt rundt. Jeg har ikke spesielt lyst til at vi skal sitte i hvert vart gjorne av salen. Sa ma jeg bare betale og hape pa at det er nok plasser samlet, eller fungerer systemet anderledes? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Si ifra hvis jeg tar feil her, men etter som jeg har fått med meg, så er vel ikke seatingmapet helt ferdig enda, og dermed ikke publisert. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Er ihvertfall det som står på siden. Btw, jeg har betalt og det står de samme Så er bare å bestille og komme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Supert, haper du har rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg