Zelcon Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) jeg er student og trenger en skolebærbar, helst ikke for tung.. og lurte på om noen av dere kunne gi meg forslag på hvilken bærbar..jeg er gamer, men har ikke tenkt å game på denne.. helst: -ikke mer enn 2kg -12" (litt opp/ned er ikke farlig) -Dual core -2 GB Minne (trenger ikke) -120 GB Harddisk (helst) -Elegant design/ikke stygg iallfall (må ha noe å bryfe med litt da ) -Touch screen ville vært hærlig -Høy oppløsning og lengre batterilevetid enn 4 timer er en MUST -Bluethott (trenger ikke, men hadde vært fint..kan bare kjøpe bluethott "usb pen") Endret 25. september 2007 av Zelcon Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Macbook passer med kravene, men uten touchskjerm, og den koster jo en del. HP har vel en liten og lett en med touchskjerm, men den fant jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Zelcon Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Vel, jeg har ikke peiling når det gjelder Macbook..kunne du gi meg noen link? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar