LordShaft Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har satt meg sånn noen lunde inn i systemene til Posten! Spilla fra absoluttspill.no blir sendt som Brev, altså det skal ikke gjennom systemet og heller ikke scannes! Mye post (pakker) blir scannet her i norge. som gjør at det som oftest tar en dag lengre. Men brev blir sendt direkte ut og må ikke gjennom så mange ledd før det dumper ned i postkassa di! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men brev blir sendt direkte ut og må ikke gjennom så mange ledd før det dumper ned i postkassa di! 9555222[/snapback] Fett å høre. Har full tro og håp om at det lander i postkassa om to dager! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm, da er jeg på Elkjøp Leangen til åpningstid på onsdagen, garantert! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Da sees vi . Regner med å ha nok av spill inne iallefall. Endret 23. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det bør dere, hvis ikke kommer jeg til å rive meg selv i filler foran hele betjeningen ... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Snakker vi rabatt Alastor? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Rabatt på ett spill som allerede koster 399 skal vel godt gjøres tror jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hahahhaha..folk som har handlet av meg kommenterer som regel at jeg er utrolig hyggelig å ha med å gjøre, og veldlig flink til å snakke med kunden, men at jeg er hard, HARD når det gjelder rabatt (Personlig overbevisning hos meg ang det å gi rabatt...). Er dere ikke allerede fornøyd med å få 200,- i rabatt da? Det er jo det dere har fått . Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Går ikke an å klage på det tilbudet elkjøp oppererer med her. Selv er jeg halvt sunnmøring og selv jeg er fornøyd med dette hehe :!: Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 tilbudet til elkjøp er jo midt i blinken for de som ikke har forhåndsbestilt Halo 3. det kommer nok til å bli solgt en god del spill på onsdag Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 tilbudet til elkjøp er jo midt i blinken for de som ikke har forhåndsbestilt Halo 3. det kommer nok til å bli solgt en god del spill på onsdag 9555677[/snapback] jeg er en sånn... skal stoppe innom både lefdal og evt elkjøp på vei hjem fra skolen onsdag... Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Alastor, du har ingen gode tips til å klare å få karret til seg en kopi på Elkjøp på mandagen? Neste uke er den perfekte uka for Halo 3, endelig litt tid til overs! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mener du førstkommende mandag eller om en uke? Ingen elkjøper vi selge spillet før release, men tenker du på neste mandag så vil det enkleste for deg være å dra innom butikken mandag eller tirsdag denne uka, reservere og betale. Da blir spillet lagt av til deg og du kan hente det når DU vil. Om det så er om en måned, så selges ikke det spillet . Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hahahhaha..folk som har handlet av meg kommenterer som regel at jeg er utrolig hyggelig å ha med å gjøre, og veldlig flink til å snakke med kunden, men at jeg er hard, HARD når det gjelder rabatt (Personlig overbevisning hos meg ang det å gi rabatt...). Er dere ikke allerede fornøyd med å få 200,- i rabatt da? Det er jo det dere har fått . 9555590[/snapback] 300 kroner i rabatt, så blir jeg fornøyd, det skulle bare mangle når jeg drar meg fra Nardo til Leangen kun for et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå