SpyHunterX Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som vet hvor mye legendary edition vil koste på elkjøp og lefdal? 9551216[/snapback] Den selges dessverre ikke på lefdal eller elkjøp, kun limited og vanlig. 9551259[/snapback] Hvor mye blir limited på da? 100 kr mer? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For å si det sånn: Vi er blitt pumpet fulle av informasjon rundt hvor mye vi må bestille og hvor viktig denne tittelen er i alle kanaler internt, mao BURDE samtlige Elkjøpbutikker ha bestillt denne varen i bøtter og spann! Det er i alle fall gjort på min butikk . Er nok ingen elkjøper som kommer til å ha nattåpent, for de som lurte på dette. 9550744[/snapback] Elkjøp sarto senter, sotra skal ha nattåpent Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Går det ann å snakke så mye BS? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 tja da blir det en stk 360 elite, hdmi kabel og halo 3 på meg på onsdag . håper det er noe vennerabatt og hente på dette . 9550951[/snapback] HDMI-kabel følger med i pakken Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjeksmesteren: Jeg har fått informasjon om at HDMI-kabel IKKE følger med, men jeg har dessverre ingen bevis for dette..håper vi kan få dette avklart . Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hva kommer LE til å koste på el-kjøp? Endret 22. september 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 HDMI kabel følger med Elite jo? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ah, my bad. Elite har HDMI-kabel ja. Mente den nye premium'en jeg, at den ikke har HDMI-kabel. Sorry . Lenke til kommentar
MartinPK Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Faen at jeg ikke skulle se dette før da! Kjøpte på absoluttspill.no i håp om å få det på Tirsdag, til en drøy hundrelapp mere. Men noe sir meg at det skal holde bra å få sendt ett brev fra kongsberg til Ålesund på en dag. Eller kanskje det går. Er litt usikker. Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før? Mailen: Kommentar til din ordre: Takker for din bestilling. Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 24.07.2007, slik at spillet forventes å være fremme på release. Håper du blir fornøyd. 9550453[/snapback] jeg bestillte på www.zailor.no og der var ikke releasen nevnt med et ord. jeg får spillet dagen før release, så jeg er rimelig fornøyd! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Faen at jeg ikke skulle se dette før da! Kjøpte på absoluttspill.no i håp om å få det på Tirsdag, til en drøy hundrelapp mere. Men noe sir meg at det skal holde bra å få sendt ett brev fra kongsberg til Ålesund på en dag. Eller kanskje det går. Er litt usikker. Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før? Mailen: Kommentar til din ordre: Takker for din bestilling. Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 24.07.2007, slik at spillet forventes å være fremme på release. Håper du blir fornøyd. 9550453[/snapback] jeg bestillte på www.zailor.no og der var ikke releasen nevnt med et ord. jeg får spillet dagen før release, så jeg er rimelig fornøyd! 9551337[/snapback] Får du det dagen før? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Var på Elkjøp i dag og la av et eksemplar. Håper butikken her får det da. Noen som vet hvordan det er med mindre Elkjøp-butikker (Alta) og spill? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har de bestillt det i tide så burde de få det levert i tide også. Men kan også hende at siden butikken er så langt nord, så får de ikke levert før ettermiddagen onsdag, det ER mulig . Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Screensh...gamertag=Ske7ch Endret 22. september 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 UFF... hadde det ikke vært for skolen hadde jeg dratt meg opp veldig tidlig om morgenen om tatt bussen til Ekljøp. får håpe det er igjen noen kopier av Halo 3 når jeg kommer dit. Lenke til kommentar
Halofanatic250 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heisann folkens! Noen som vet om det er mulig og få en limited edition klokken 10 når elkjøp åpner? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hvis butikken du handler hos har Limited Edition burde det gå fint det Lenke til kommentar
Halofanatic250 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvordan kan jeg finne ut det? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 du kan jo prøve å gå på hjemmesiden til ekjøp og sende mail og spørre om de har Limited Edition der du bor. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk igjen konsollen min før helgen etter reperasjon og så nå fram til Halo 3 til uka. Startet den opp i dag for å spille litt Forza 2, og da skjer det f*** meg igjen! Åh som jeg begynner å hate denne konsollen... Pleier slike tilbud å holde seg, også etter at det første lageret er utsolgt? Skal ringe support på mandag, men får den vel ikke igjen før Halo 3 er utsolgt minst 1 gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe spillet med en gang da? Så har du det iallefall? Er jo ingen forskjell for deg om du kjøper det nå, og om du kjøper det når maskina di kommer tilbake igjen`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå