Gå til innhold

18 års steder i Oslo? anyone?

Anbefalte innlegg

Hey!

Skal idag ta turen inn mot Oslo for en gangs skyld, og i den anledning vil det drikkes store mengder alkohol og etterhvert en tusletur mot by'n.

Men, det som suger balle er at jeg kun har fylt 19 år (blir 20 om et halvt år) og slipper dermed ikke inn på en haug av steder. Det går selvsagt ann å prøve, men resultatet kan bli like kjipt.

Er det noen som vet om noen greie utesteder i Oslo? merk, listemusikk styres unna og vil helst finne en rockbar, men med øl og diverse ymse så funker det meste. :thumbup:

takker for hjelpa! :w00t:

edit: har sjekket nattguiden, men den virka ikke helt som den var oppdatert på en stund.

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Møllers har virkelig tatt seg opp i det siste syns jeg. Er 21, men trives veldig bra der fortsatt. Nå er jeg der mest på fredager da. Mulig det er fjortis-emo-bule på lørdagene fortsatt.

Musikken styres fra en vanvittig sjarmerende jukebox med masse god rock i forskjellige varianter. Biljardbord.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De stedene jeg vet om:

Mosquito: Klubb med listemusikk og mye forskjellige folk.

Club 112: Samme, men mindre vestkantfolk og flere "gangstere".

Roxy: Samme som over.

Trompeten: Karaokebar.

Hemingway: Aldri besøkt.

Møllers: Er ikke sikker på når det er 18 der, men jeg var hvertfall der et par ganger når jeg var 18. Rock/Metal.

Bloc Bar: Mye av det samme som de tre første.

Glassbaren: Mener det er 18 der på fredager. Studentbar.

Paléet: Alkis/Knarkersted, men de har biljardbord og billig øl. (25 kr. sist jeg var der).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...