mocka Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei jeg har nå hatt moped en sesong. Jeg lurte på om det var noe vits i å ta lett-lappen og skaffe seg lett-sykkel nå, siden det var 1 sesong igjen til bil, eller bruker folk lett-sykkelen fortsatt, etter de har fått bil? Lenke til kommentar
kash Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Spør du meg så er det waste of money å ta sertifikat på lett motorsykkel. Det koster mer enn det smaker. Kos deg med mopeden din ett år til, og ta sertifikat på bil/ tung mc samtidig. Når det er sagt er det mange som kjører lett sykkel etter fylte 18. Billig og greit framkomstmiddel. Men dersom du har tenkt å skaffe deg bil uansett, ville jeg personlig droppet lett motorsykkel. Når jeg var 16 hadde jeg en XL 100 ccm3. Synes det var digg, men det kostet mer en det smakte. Dersom du allerede har moped, ville jeg vært fornøyd med det. Du kommer deg der du vil, det er vel det viktigste. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, det er waste og ta lett-lappen nå bare for 1år, spar pengene til bil, for med en trimma moped så har du mer en nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå