reparator Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er ikke uhøflig hvis du takker for hjelpa? Hilsen Hans Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ved at du tok ut batteriet fra BIOS, så resatte dette seg sikkert til default verdier. Gå inn i BIOS og sjekk om du kan aktivere kontrolleren for SATA portene på HKet der. Det kan jo være at disse er av på default....:kanskje Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Vell nå har jeg fått PC-en til og gå igjen. Hele problemet skyltes rett og slett ødelagt memory Dette resulterte i Bios reset og til slutt Windows reinstallasjon. Vett ikke helt hvorfor men jeg tenkte jeg skulle kjøre en memtest bare for sikkerhetsskyld og da oppdaget jeg vilt med feil på mine brikke. Satte i et par gamle 2x512mb brikker og da fungerte alt som det skulle Og en windows instalasjone ble gjort i natt. Så reparatoren. NÅ når jeg har fått ting oppe og gå og komt meg på nett igjen (har ikke hatt nett/pc siden sist innlegg). Da vil jeg takke alle for tips og veiledning til og løse mine problemer! Så slapp jeg og kaste hele greia ut vindue! Men. Nå har jeg 4stk OCZ PC3200 DDR400 512mb EL Dual CH Platinum Rev 2 2-2-2-5 ram som er ødelagt av en eller annen grunn. Disse skal jo ha slik "lifetime warranty" som det heter. Hvordan skal jeg gå frem her, og hva kan jeg få utav dette? brikkene er jo gått ut av produksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå