lokeland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Tenke å lage en komplett tråd med ressurser for folk som driver med webdesign (og grafisk design). Håper at folk kan bidra med mange gode websider! Stockbilder Stock.XCHNG FreeRange Stock Images @ DeviantArt Farger Colormixers - Fargemikser Colour Lovers - Trender og paletter ColorJack - Fargepaletter ColorBlender - Fargemikser og paletter Kuler - Adobes side for fargepaletter Daily Color Scheme - Fargepaletter Fonter DaFont - I mine øyne den beste 1001 Fonts UrbanFonts Abstract Fonts Tutorials Pixel2life - Her finner du det meste Scripts Hot Scripts - Kanskje den beste av de alle AjaxRain - En hau av gode og nyttige AJAX-scripts Webgallerier CSS Zen Garden - Kanskje den mest kjente av de alle CSS Web Design Yorkshire CSS Galaxy CSS Remix CSS Import CSS Vault CSS Beauty CSS Elite Unmatched Style DesignshackBest Web Gallery Web Creme Photoshop brusher Brusheezy brushes Photoshop Brushes @ DeviantArt PS Brushes Photoshop patterns Brusheezy patterns Photoshop patterns @ DeviantArt Squidfingers patterns Blogger/websider Webdesigner Wall A List Apart Design Meltdown Tenkte på legge til kategorier for ressurser til blandt annet Photoshop og Illustrator (brusher, shapes, patterns osv.) etterhvert. Endret 24. september 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sjekk den ene stickyen skrevet av JonT. Det blir mye det samme som dette. Ellers er bra initiativ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Tenkte bare det kunne vært greit med en ordentlig stor tråd om det! Husker selv da jeg leita etter ressurser, og selv om man lærer mye av å loke rundt på nettet på leiting etter ressurser synes jeg det er mye enklere å kunne finne alt på et sted! Dette er selvfølgelig noe en moderator får vurdere. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Takk for dette! Mange nyttige linker her ja. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med Gimp ressurser, for de som benytter det? Ørjan... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hvis denne tråden skal leve, så kan jeg jo bidra litt jeg også. UrbanFonts Abstract Fonts Squidfingers.com/patterns Kommer sikkert med flere senere, dette var de jeg kom på i farten. Edit Et par must have webgallerier: Best Web Gallery Web Creme En annen fin ressurs for webdesign: webdesigner Wall Endret 23. september 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 http://www.javascriptkit.com/ fortjener en plass under Scripts kanskje? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.theinspirationgallery.com/wallpaper/index.htm Kjekk side med noen unike patterns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå