inoan Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ekelt og greit: Ønsker et KICKASS billspill! Spiller mye Hot Pursuit 2. Skikkelig bra. Skaffer meg RalliSport Challenge snart. Håper på flere tips. :wink: Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kjøp ps2 og Burnout2!!!! Det er det tøffeste bilspillet noen sinne! Lenke til kommentar
inoan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 PS2? Nei takk. Ville ikke hatt det om du hadde pælma den etter meg!! (Ok, kanskje jeg ville hatt den da..) Snakker PC her, gutt. :wink: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Collin McRae 2.0 er utrolig gøy, serlig med ratt og pedaler og kanskje Force. 3.0 kommer sikkert snart også! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Anbefaler Total Immersion Racing, som bl.a kan varte opp med meget bra grafikk & fysikkmotor samt en AI som "husker" hvordan du oppfører deg mot den, og reagerer etter dette. Ser fram til den første PS2-emulatoren blir ferdig, så jeg kan spille Gran Turismo 3+Consept på PCen... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Hmm.. må prøve det. Blir dritfett når PS2 emulatoren kommer! Grøsser nesten med tanken på å spille GT3 på PC! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 TOCA Race Driver (PC) nærmer seg, og er et spill som ser svært lovende ut for oss som liker asfalt-racing. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 TOCA Race Driver (PC) nærmer seg, og er et spill som ser svært lovende ut for oss som liker asfalt-racing. Det er ihvertfalt phet på ps2! *gleder* meg til pc versionen! Lenke til kommentar
spindle Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Anbefaler Total Immersion Racing, som bl.a kan varte opp med meget bra grafikk & fysikkmotor samt en AI som "husker" hvordan du oppfører deg mot den, og reagerer etter dette. Ser fram til den første PS2-emulatoren blir ferdig, så jeg kan spille Gran Turismo 3+Consept på PCen... ¨ Tror dere kan se langt etter PS2 emultator for pc. Sony har satt ned foten... synd siden GT3 er imho et av de beste bilspillene allround. Hvis dere har lyst på mer simulator bilspill så ta en titt her: http://www.west-racing.com/news.htm Det er ikke ferdig enda men kommer til å bli rimelig fett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå