kalg Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Det jeg lurte på er hvilken type gjenger som brukes til å skru fast harrdisker, kjølere, osv. Jeg antar at det er noe tommegjenger, men hva er dimensjonen og stigningen? Lurer også på det samme når det gjelder dvd, floppy, osv (fingjenget). Endret 24. september 2007 av kalg Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det jeg lurte på er hvilken type gjenger som brukes til å skru fast harrdisker, kjøkere, osv. Jeg antar at det er noe tommegjenger, men hva er dimensjonen og stigningen? Lurer også på det samme når det gjelder dvd, floppy, osv (fingjenget). 9547992[/snapback] Det er ikke mm men UNC. Om jeg husker rett er det 5/8. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Etter hva jeg har erfart er det forskjellige skruer på harddisk og CD-/DVD-rom. På noen av CD-rommene jeg har, er det bare noen veldig små skruer som passer. Utrolig stress :/ Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vanligvis passer det meste av M3 skruer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå