CapN Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 APLUS - Heilt greit, stilrent og flott, med fancy temp. måler i front. Plass til en 1x120mm vifte forann, og 2x80mm bak Cooler Master Centurion - Elegant og rent, god lufting og stillegående, pittelitt mindre enn den over. Men er bare plass til 2x 120mm vifter ( en forann og en bak ) APLUS case XClio 2 - Monsterkjøling! Men da er problemet det me støy, litt skal jeg da klare, men har en grense jeg og. Plass til Side : 1 x 25 cm - Foran : 1 x 12 cm Foran : 4 x 8 cm Bak : 1 x 12 cm Hvilken skal jeg velge? Og hvorfor? Takk Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg ville valgt Centurion av de 3. Grunnen er 120MM bak. Mye av varmen som utvikles er i bakkant av kabinettet (CPU, southbridge osv) og dermed er det behov for å dytte varmen UT av kabinettet. Dette er minst like viktig som å trekke friskluft INN. Flere vifter: mer støy, derfor er det bedre med 1x120MM enn 2x80MM. Mindre vifter bråker også mer enn større (stort sett). Xclio-en har best kjølemuligheter, men forbered deg på å bruke MASSE penger på å evt bytte ut standard-viftene med stillegående vifter pluss viftestyring. Den 250MM-vifta i døren bråker MYE. Har en bekjent som har akkurat samme modellen. Lenke til kommentar
Buno Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har hatt en APLUS Case Qubic... Ble skiftet ut for et par uker siden. Blir fort riper i det og det er jo ikke det mest kraftige kabinettet jeg har hatt. Men det er lett og jobbe i og veier ikke så mye. Er ganske pent når det er nytt. og en bra pris.. men jeg tror ikke jeg ville ha kjøpt det en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå