_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei. Jeg kjøpte ett lian li hovedkortbrett, men glemte selvsagt å sjekke at det følger med avstandsskruer. Problemet er at jeg ikke finner noen plass der de selger avstandsskruer heller Noen som vet hvor/hvordan jeg kan få tak i avstansskruer som passer til hovedkortbrettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Claes selger ihvertfall "pose med PC-skruer", dvs. skruer til HD, Optiske drev, avstandskruer (hk), "O-ringer" mm. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 men passer de, jeg prøvte en type avstandsskruer jeg hadde liggende, men det virket som disse ikke passet så godt... Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Er det klips som dyttes på plass fra baksiden av brettet ? Endret 22. september 2007 av lurerpaa Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Nei, det er vanlige huller Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) OK, ser ut som disse kan være for lange/høye. Send en mail til microplex, de kan sikkert hjelpe deg. Endret 22. september 2007 av lurerpaa Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 jepp, syns også de så lange ut.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Berre nett la meg få dette rett: Du mangler dei skruene (som lurerpaa har bilde av) som du skrur fast i kabinettet og etterpå legg hovudkortet på? Eg kjøpte for eit par månader eit slikt hovudkortbrett, og fekk med slike skruer, i metallisk farge, liksom som brettet. Altså, du finn dei sikkert i pakken brettet kom i. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Netshop/ Microplex har her glemt å legg ved skruer. Send en mal til de, så sender di skruer til deg Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Berre nett la meg få dette rett: Du mangler dei skruene (som lurerpaa har bilde av) som du skrur fast i kabinettet og etterpå legg hovudkortet på? Eg kjøpte for eit par månader eit slikt hovudkortbrett, og fekk med slike skruer, i metallisk farge, liksom som brettet. Altså, du finn dei sikkert i pakken brettet kom i. 9548901[/snapback] Det var ingen skruer i min pakke, jeg får sende mail til netshop. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Netshop/ Microplex har her glemt å legg ved skruer. Send en mal til de, så sender di skruer til deg 9548939[/snapback] Nå så jeg ekstra nøye gjennom embalasjen, og fant faktisk en liten pose, men innholdet var 4 små muttere Endret 22. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 :!: Det kan lønne seg å skjekke en ekstra gang ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå