galaxee Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har en router med innebygget firewall....det var egentlig enkelt å åpne det for alle porter men hoster et nettverkspill den bruker porten 27015 men får bare opp den lokale ip adressa som routeren lager ringte support og dei sa: den støtter sikkert ikke det spillet???? er det for noe boss av en router? kobler av routeren,og setter opp spillet og da funker det bra. ip adressa stemmer og folk kan spille men da får eg bare det problemet om folk med adsl fra zurrenor har :x da spør eg dere som kan og har sett opp mye nettverk kan eg gjøre dette? server til nettverk kort 1 og nettverkkort 2 og så ut gjennom routeren som ringer opp? eller er det enkelt og greit at routeren er ubrukeligt til å hoste nettverk spill? eller kan eg gjøre noe annet? alle portene er åpne må eg har 2 ip adresser fra tn? eller fast Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 dette har gitt meg hodebry selv , går du inn der du setter opp routeren http://192.168.2.1 for smc ihvertfall og der har du muligheten til å fjærne firewallen. vet ikke om dette var det du trnegte å vite, men prøvde ihvertfall Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 kan ikke fjerne hele firewallen så dei på support alle portene som går å åpne er åpen Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 kan ikke fjerne hele firewallen så dei på support alle portene som går å åpne er åpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå