FN` Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 med bruk av clanmod kan dette skape "kaos" for noen av "venne-klanene". Dette fordi de må laste ned moden, før de kan spille. Men som sagt, kjekt om dere kunne vært litt mere presise på reglene. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Til alle de som mangler folk til en bf2 klan så kan jeg stille spilte på samme måte i fjor da jeg ikke har noen egen klan å reise med... I fjor spilte jeg for über slækt BF2 nicket mitt er Hailgodset99 Er bare å sende PM hvis dere mangler folk Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 med bruk av clanmod kan dette skape "kaos" for noen av "venne-klanene".Dette fordi de må laste ned moden, før de kan spille. Men som sagt, kjekt om dere kunne vært litt mere presise på reglene. 9575328[/snapback] Skal ikke mer enn et par tastetrykk for å instalere den og kan godt lage en guide hvis det oppstår et behov for det Også har vi jo admins da. BF2142 blir 10 ganger bedre i klankamper med klanmod, er fattig å ikke kunne resse og ha nades Lenke til kommentar
FN` Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 vil ikke si det. ikke noe problem å spille uten revive-kit og nades! Lenke til kommentar
eirlei Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Er det inf eller Hw? Håper det er inf, for 5on5 Hw blir litt stusselig! Snakker om Bf2 Endret 26. september 2007 av eirlei Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå har ikke jeg testet så mye 2142 enda, da jeg fikk det igår. Men kan ikke tenke meg at nades+rezz kan være noe mindre viktig der kontra bf2, mao det er en selfølge. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå har ikke jeg testet så mye 2142 enda, da jeg fikk det igår.Men kan ikke tenke meg at nades+rezz kan være noe mindre viktig der kontra bf2, mao det er en selfølge. 9578143[/snapback] noe av det diggeste med 2142 er at granatkasting har blit nerfet en del. som defult har man bare 2 granater og hver granat tar et par sekund å kaste, så man må faktisk tenke før man kaster de fra seg. Lenke til kommentar
TriX3 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Håper det blir uten clanmod. Med andre ord. Ingen unlocks. AIM (L) Endret 26. september 2007 av TriX3 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Clanmod har jo ingenting med aim å gjøre, den unlocker jo ingen skytevåpen (ved mindre den er endret siden jeg brukte den sist) - unlocoker jo bare et par hjelpemidler som blir sett på som en selfølge i Bf gameplayet. Viktigste er helt klart muligheten for å revive - noe som virkelig styrker gameplayet og fører til mindre camping. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Reviving gjør også spillet morsommere for de som ser på, da det er lite som er mer hektisk og uforutsigbart enn 7 stk i total revive+skyte+lade kamp på et flagg. Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Håper det blir MED clanmod i bf 2142 det er mye morsommere å spille en kamp med reviving , enn en kamp med døde teammates Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva skjer med WiC? Nothing? We need info! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi vil melde på en reserve for CSS laget vårt men har allerede sendt inn påmelding av laget, er dette da for seint? Evt hvor får vi meldt fra om dette? Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du får (dersom du er CL) ta deg en tur til Compo på torsdag, eller så fort du kommer, så skal vi se på det. Lenke til kommentar
muff Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan den personen som har lagd reglene for cs si meg følgende; Hvordan i POKKER skal vi få recordet når det ikke er lov å ha console "enabled" ?!?! Det var jaggu meg en god en... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 WiC sier ingenting om few player mode? Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det står jo at wic turneringen består av 1on1 og 2on2, med andre ord Few Player Mode. Hvis det ikke står noe spesielt om denne moden så innebærer det vell at det ikke er noen spesielle hindringer.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ble nevnt på battlefield.no at det skulle brukes fpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg