Gå til innhold

Hvordan logge på som frakoblet?

Evaave

Anbefalte innlegg

Blir automatisk logget på Messenger når jeg starter PC-en, og slik skal det også være. Vil imidlertid gjerne selv bestemme når jeg er "klar" til å snakke med folk, så ville ønske det var mulig å logge på - og samtidig automatisk ha status som "vis som frakoblet". De få sekunder det tar å gjøre det manuelt er nok til at man kan nå å få en henvendelse.

Har sett alt av innstillinger igjennom, men finner ikke noe. Er det mon noe jeg har oversett?

Blir kjempeglad for svar :dribble: , og jeg HAR ledt etter et spørsmål av samme karakter, men finner det ikke. Så sorry hvis dette ER besvart før.

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Live Messenger (muligens tidligere versjoner også) med eller uten MessengerPlus har denne muligheten. Jeg brukte det selv før jeg gikk over til Mac.

9550019[/snapback]

Jeg HAR Live Messenger, men hvordan gjør jeg, så jeg både logger på automatisk ved oppstart, og samtidig har statusen "vis som frakoblet" helt fra begynnelsen? :ermm:
Lenke til kommentar
Hvis du skrur av Automatisk pålogging (eller avbryter påloggingen), så endrer du statusen din til Vis som frakoblet. Logg deg på. Da skal denne statusen være din "forvalgte".

:)

9550031[/snapback]

Hmm, så det er eneste måten å gjøre det på, og kan altså kun gjøres ved manuell pålogging?
Lenke til kommentar
Nei, etter du har gjort det første gangen, skal den logge på som "Vis som frakoblet" automatisk uten at du trenger å gjøre noe. Men den første gangen må du gjøre det manuelt.

:)

Takker! Det har jeg gjort nå, så da er det bare å sette den til automatisk pålogging, og så skal det kjøre... :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...