Gå til innhold

Metal Gear Solid VS Halo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

**Editert bort min missforståelse om MSG og idiotiske artikkler jeg har lest om at det skal komme på både PS3 og 360.

 

Her er det også 2 forskjellige spillestiler, som også somregel betyr 2 forskjellige type spillere.

 

Halo: In your face, FPS spill, rask morro online.

 

MGS: Sneak and peak, 3. person (FPS mulighet i siste spillet), her er det snakk om og være kald og kalkulerende, vet ikke hvordan dette er i online/flerspill.

 

Halo var genialt, usikker på om det fremdeles er det etter at du måtte ha "LIVE" konto for og spille online med PC, dette trekker ned spillet, enormt.

 

MGS 6 i terning kast.

 

Halo....4

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Vel, nå har 360 folket en fordel i og med at begge spillene kommer på 360, mens PS3 bare for MGS.....

9547680[/snapback]

MGS kommer da ikke til 360. Det var bare masse dumme rykter.

 

Men blir jo litt rart å sammenligne MGS og halo siden de er ganske forskjellige.

Halo er jo et "vanlig" FPS mens MGS går ut på å snike og sånt.

Lenke til kommentar

Dette er en ganske meningsløs diskusjon; det er som å spørre hva man liker best av melk og øl, altså to helt forskjellige ting. Det hele koker rett og slett ned til preferanse.

 

Når det er sagt, vil jeg naturligvis si at jeg selv liker Metal Gear Solid best. Det finnes få maker når det gjelder stemning, musikk, historie, karakterer og humor. Jeg liker likevel ikke helt den retningen Hideo Kojima går i med MGS4. Det blir for "fanservice", slik jeg opplever trailerene og den lille informasjonen som er ute. Raiden som ninja, kampen med Vamp, "forklaringen av MGS2", Eva, The Beauty and the Beast Unit... det topper for min del kaka. Spillet blir sikkert svært bra, og for all del, det kan godt hende Hideo Kojima lurer oss, men akkurat nå kan det kan virke som det er skrevet av en rabiat fan og ikke HK.

 

Forresten, det finnes ingen poll her.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det har absolutt ingen mening å påstå hvem av de to som er best, da de er to helt ulike spilloppleveser. Blir som å spørrre hva som smaker best av et eple og en appelsin, som er en helt uinteressant diskusjon, akuratt som denne tråden...

Lenke til kommentar
Det har absolutt ingen mening å påstå hvem av de to som er best, da de er to helt ulike spilloppleveser. Blir som å spørrre hva som smaker best av et eple og en appelsin, som er en helt uinteressant diskusjon, akuratt som denne tråden...

9548351[/snapback]

Et eple og en appelsin har vel mer til felles enn Halo og MGS. Blir mer som "En sko vs. En TV". :hmm:

 

Edit: Der Halo er TV'en, så klart. :whistle:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

nå var jo dette en stemme tråd og ikke en, hvor uintressang er denne tråden diskusjon, hvis du synes det er en uintressang diskusjon så lar du være å delta. Uansett, begge er kjente og store spill serier, men poenget er hvor søkt jeg finner det at noen kan påstå at halo er det beste av dem når mgs har så mange elementer som halo mangler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...