Peritass Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bestilte meg en ps3 starter pack for fire dager siden med forventet sendings dato idag. Gikk inn og sjekket idag forhåpningsfull og glad. Nei da sto det jaggu meg forventet sendings dato den 30/9. ER DET MULIG.. Skikkelig frustrert og forbannet nå kjenner jeg.. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Avbestill og kjøp et annet sted. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Komplett har problemer med lageret, da dem prøver seg på et nytt system som skal visst være bedre. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den her hører vel strengt tatt under butikkdiskusjon, men som en sa før meg de har problemer med levering og har hatt dette en god stund nå også Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte meg G9 musa, først stod det en tidlig sendings dato, dagen etter fikk jeg mail om utsettelse over en mnd....takk og farvel komplett...JME.se FTW fikk musa i går (bestillte Onsdag kveld). Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) http://www.expert.no Billige, og gratis frakt om du henter pakken på en lokal expert forhandler. Fungert nydelig for meg. Tok vel 3 arbeidsdager før jeg fikk min pakke. Endret 22. september 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Komplett.no beklager å måtte meddele våre kunder at det for tiden er noe forsinkelse i enkelte leveranser. Det jobbes iherdig med å rette opp i dette og vi har blant annet igangsatt døgnbemanning på lageret. Årsaken til forsinkelsene er en kombinasjon av to forhold: Vi har gjort store investeringer i et nytt lagersystem som skal bidra til å effektivisere lagerlogistikken vår. Dette gjør vi for å ytterligere forbedre våre leveringer, samt å stå bedre rustet til å håndtere en økende etterspørsel. Vi er i disse dager midt i en konvertering mellom gamle og nye systemer. Det nye systemet antas å være i full drift ut over i uke 40. En annen faktor som også har bidratt til dagens situasjon er det dårlige sommerværet vi har hatt i sør. Vi har lang erfaring fra netthandel og kjenner godt sesongsvingningene i salget. Juli har historisk vært en heller laber måned mht salg. I år derimot eksploderte salget uventet midt i fellesferien. Dette sammen med konvertering til nytt lagersystem har gjort at vi den siste tiden dessverre ikke har klart å levere ut varer like raskt som både vi og våre kunder kunne ønske. Vi beklager denne situasjonen på det sterkeste og håper ulempene for våre kunder blir minst mulig. Vi gjør alt vi kan for å komme a jour så raskt som mulig og vil benytte anledningen til å takke for utvist tålmodighet og forståelse. Med beklagende og vennlig hilsen, Komplett.no Dette så jeg på Komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå