Xabi2k Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei Fikk nettopp maskinen min hjem fra service (hovedkort defekt), og bad om å få oppgradert til 2gb ram i samme slengen. Men luringene har ikke satt brikken i. Fikk med Kingston 1Gb PC2- 5300 Cl5 200 - Pin DODIMM. Har ikke peiling på hvordan du setter den inn i en bærbar maskin. Burde jeg levere den inn slik at noen fagkyndige kan gjøre det? eller er det lett? Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Fant ut at det er en av lukene under. Skal vel ikke være noe problem da..? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bare og sette inn forsiktig. I Windows, høyreklikk på "min datamaskin" -> egenskaper -> der skal du se om minnet er installert skikkelig. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Bare og sette inn forsiktig. I Windows, høyreklikk på "min datamaskin" -> egenskaper -> der skal du se om minnet er installert skikkelig. 9547658[/snapback] Jepp funket som bare det. Men visste ikke at jeg hadde to 512Mb =/ så må nok bestille en til Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mere er bedre :-) nesten alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå