Gå til innhold

Kjøp av Ups

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også på jakt etter en Ups.

Et innledende spørsmål; har alle, eller ihvertfall de fleste en vifte som går også når Ups sin batterifunksjon ikke benyttes?

Jeg må ha en helt stille, om den bråker som en trykkluftmaskin når strømmen har gått gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Et innledende spørsmål; har alle, eller ihvertfall de fleste en vifte som går også når Ups sin batterifunksjon ikke benyttes?

Jeg må ha en helt stille, om den bråker som en trykkluftmaskin når strømmen har gått gjør ingenting.

9549254[/snapback]

Jeg har denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=119790

Helt lydløs - dvs. ingen vifter i det hele tatt. Tror de fleste mindre ups'ene (<2000VA) er slik.

Lenke til kommentar

9549254[/snapback]

Jeg har denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=119790

Helt lydløs - dvs. ingen vifter i det hele tatt. Tror de fleste mindre ups'ene (<2000VA) er slik.

9550077[/snapback]

Den var ikke billig nei. Finnes Ups for hjemmebruk til under kr 1000.

Håper noen av de også er vifteløse.

Lenke til kommentar

Eg (vi) heime har 3 APC ES500 i drift på noen PC-er "heime", en "røyk", men vi fikk en ny fra APC. Veldig greit med en UPC, "glatter" strømmen og når den forsvinner blir det ei kontrollert avslutning for PC-en. Den første APC'en har eg hatt i rundt 5 år nå, de siste 2 og et halvt med en Tagan 480-U01 PSU i PC-en. Vil ikke ha en PC tilkobla strømmen i veggen uten en UPS i mellom, untatt laptop'en som har eget batteri...

Lenke til kommentar
Eg (vi) heime har 3 APC ES500

Denne så ok ut, men litt for liten for min pc. Så på kommentarene på den og de litt større APCene i prisguiden og virker som ingen av de er helt støyfrie.

Thrust har også noen små fin, men bråkete..

Ingen Ups for ca 5-600W som er stille i normal modus og til en ok pris?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...