pavement Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 jeg har nylig gått til inkjøp av anlegget z 5500. men jeg kan ikke finne den ene cabelen jeg trenger, jeg trenger en kabel som er 3 delt i ene enden og vanlig minijack i den andre enden,(for de som har det er det sånn pc, kabelen ser ut i ene enden og minijack i den andre) men jeg finner det ikke noe sted. er tegning på bruksanvisningen om hvordan kabelen ser ut, jeg har spurt på clas olson og sjekket hjemmesidene til logitech, værken hifi klubben, netshop, eller bang&oslufsen har kabelen jeg trenger, lurer på om det er flere som har samme anlegget som også har det problemet? hvordan løste dere det? det jeg har nå er en omvendt aux kabel ( hun hvit\rød til minijack.) men jeg føler at jeg ikke får utnytta anlegget til det fulle når jeg må ha på "boost 3" for og få ordentlig lyd når jeg ser på film. takk på forhånd. MVH. Pavement Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Det jeg sier i denne tråden må tas med en klype salt. Fortsatt våken etter byen. Så ikke halshugg meg for noe jeg sier her. Det du bruker nå er vel en phono kabel? Å bruke 6Ch kabel til èn minijack fungerer vel ikke...(?) Hva har du koblet annlegget inn i? Kan du ikke bare bruke en minijack til minijack? Endret 22. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
koks Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sjekk hvilke utganger du har paa lydkortet. Dersom lydkortet ditt stotter 5.1 lyd, har du mest sannsynlig enten en optisk utgang (i saa fall bor du bruke denne) eller 3stk minijack hunn. I forstnevnte trenger du en optisk kabel, faaes paa Clas Ohlsson. I sistnevnte trenger du 3stk minijack hann til minijack hann, dette faaes sikkert ogsaa som en bundlet kabel med 3 connectorer i hver ende. Du kan evt spesifisere hvilket lydkort du har, hvis du ikke har noen av disse utgangene. Det er jo ikke 100% sikkert at lydkortet ditt stotter 5.1, i saa fall kan du jo evt kjope ett som stotter dette, ellers maa du nok ta til takke med 2ch lyd (i saa fall trenger du bare 1stk minijack til minijack) Lenke til kommentar
pavement Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 skall ha til Xbox360, og siden jeg har core utgaven så har jo ikke den optisk utgang, er bilde av en 6ch til minijack kabel på bruksanvisningen som de står det går ann å bruke men jeg ve ikke hvor man kjøper den Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har da selv dette anlegget og der har jeg en grønn, oransje og svart ledning som jeg kobler inn i lydkortet. I den andre enden har jeg en vel noe tilsvarende som kobles inn i "hovedpanelet" som følger med anlegget. Har da aldri hatt noen problemer med dette, asså fulgte det ikke med nødvendige kabler da du kjøpe anlegget? Og at du må ha på boost 3 er jo helt ekstremt, jeg kommer da ikke halveis opp til boost 1 engang før vinduene og gulvet rister. Endret 24. september 2007 av GamEzoR Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Mener du en 3.5mm jack til 3 RCA? Jeg så iallfall en slik en hos Biltema. Du kan finne den i katalogen til Biltema under teknikk. Bla ned til side 27 her. Endret 26. september 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå