SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 http://www.ba.no/67/80/09/0.html Hehe les denne Damene i Finnmark lar seg lokke av utdanning og kaféliv i storbyene, mens gutta blir sittende igjen på snøscooteren med akutt kvinnemangel. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 - Vi skal finne damer. Så lenge det er damer, bryr vi oss ikke om hudfargen, sier Buljo. Høres ut som en kompis av meg rett etter stengetid på byen en lørdagskveld. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Høres ut som alle kompisene mine etter en del alkohol ja. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Legges ikke sjul på desperasjonen ihvertfall, det skal de ha for 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Høres ut som alle kompisene mine etter en del alkohol ja. Er sikker på grunn av alderen til kompisene dine, eller er det alkoholen sin feil :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 hmm vi er mellom 21 og 23 så eg tror det er alkoholen det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå