howieD Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei Jeg har et problem som jeg ikke helt klarer å finne ut av. Har kjøpt en ekstern WD (mybook) 500GB ekstern harddisk som jeg har koblet til datamaskinen. Jeg kjører Windows Vista ultimate fra en rykende fersk Dell PC, og ikke noe gammelt skrap. Problemet består i at når jeg forsøker å kjøre windows complete PC backup og plassere dette på den eksterne harddisken, så blir den ikke alltid funnet. Det virker som jeg bare har flaks som finner den en gang i blant. Nå har jeg i frustrasjon søkt meg gal på Google i et par uker for å forsøke å forstå meg på det hele. Har tatt diskopprydding og fjernet filene fra gamle sikkerhetskopier (slik flere google-søketreff anbefalte). Dette har ikke hjulpet.. Eneste som skjedde var at jeg fikk mye mer plass både på C: og den eksterne. Noen som har samme problem, eller vet hvordan jeg kan løse det? Det står at siste backup ble utført på den eksterne harddisken (selv om jeg har utført diskopprydding på den). Kan problemet være at det en plass i registeret ligger igjen gammel informasjon fra forrige backup som gjør at jeg blir nektet å ta en ny backup? Dette er jo Complete PC backup som bare er å finne på Vista Ultimate... Så jeg håper noen har erfaringer med dette.. Veldig kjipt når ting ikke helt funker etter planen... Endret 22. september 2007 av Haavard82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå