Jakke Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hvor får man tak i fotoceller på nett? Dette er spesifikt til elektronikk ikke noe store saker. Til et Microsoft SideWinder ForceFeedback ratt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Begrepet 'fotocelle' er veldig vagt. Det finnes motstander (LDR), dioder og transistorer. Synlig lys og infrarødt. Rene detektorer, og sammenbygd med lyskilde. Hvis du skal ha en erstatning til det rattet så kan du kanskje se hva komponenten heter? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Begrepet 'fotocelle' er veldig vagt. Det finnes motstander (LDR), dioder og transistorer. Synlig lys og infrarødt. Rene detektorer, og sammenbygd med lyskilde.Hvis du skal ha en erstatning til det rattet så kan du kanskje se hva komponenten heter? 9547629[/snapback] Var vanskelig å se. Men risken for å ikke klare det er høy da jeg ikke har loddebolt eller loddetinn som er til småelektronikk som dette uansett. Jeg venter til vi får LCD-TVen vår så kjøper jeg G25-rattet og spiller på TVen jeg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 tulling! 9554536[/snapback] Dette ligner da ikke på uttrykksmåten til ddd-king? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå