SumFortyOne Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har tenkt å skaffe meg en lagerjobb og førerkort for truck. Jeg lurer på hva aldergrensa for truck er? Lurer også på om noen vet hvor jeg kan kjøre opp til truck i trondheim? har søkt litt på nettet men finner ikke noe. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mener det skal være 18 år. Tok kranførerbevis for litt siden og der ble det nevnt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Man må være 18 år, ja. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Tok truckførerbeviset for litt under ett år siden i Tromsø. Kurset ble holdt av Jungheinrich og jeg synes det var bra. Du kan lese mer om deres kurstilbud og priser her: http://kurs.jungheinrich.fritid.as/Kurs/index.htm Edit: jeg regner med de har kontor og holder kurs i Trondheim også. Endret 22. september 2007 av valentino Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Man må være 18 år, ja. 9549924[/snapback] Hvordan vet du det? Har du en kilde eller noe? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tok det som 17-åring i fjor, men jeg fikk ikke truckførerbeviset i posten før noen dager etter 18-årsdagen. Man kan derimot øvelseskjøre hvis man er med en som har hatt truckførerbeviset i ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå