birdy113 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg trenger en RÅ spille pc til Max 8000 NOK Krav: DirctX 10 skjermkort 2 GIG Helst Intel CPU Jeg kjøper kun i bergensområde Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) datakjeden har egen butikk i bergen hva med denne om du har 900 kroner ekstra? du skriver ikke noe om skjerm? skal du ha det blir det nok ikke den der http://www.datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=...ilbudspris=true Edit: Nå ser jeg statusen står som ubekreftet, beklager den men på framsiden står den som BESTE KJØP i en eller annen test Endret 21. september 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 datakjeden har egen butikk i bergen hva med denne om du har 900 kroner ekstra? du skriver ikke noe om skjerm? skal du ha det blir det nok ikke den der http://www.datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=...ilbudspris=true Edit: Nå ser jeg statusen står som ubekreftet, beklager den men på framsiden står den som BESTE KJØP i en eller annen test 9546831[/snapback] Kanskje men Skjermkortet duger det 320 mb på?? Takk for hjelpen Bare kom med mer tips Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Å få en rå spillepc for 8000 kroner er kanskje litt optimistisk, ihvertfall hvis du skal ha skjerm, mus/tastatur evt lyd i tillegg. Men du kan få en god pc, som takler nye spill, så lenge du ikke skal ha alt av "eyecandy" på. Hvis du ikke vil bestille fra nettet og få det tilsendt til ditt lokale postkontor, så er vel det beste å stikke innom til de lokale pc forhandlerene og se hva du kan få for 8000. Hvis du ikke ønsker å bygge pc selv, så kan du bestille ferdig bygget fra nettbutikker også. Post gjerne tilbudet som du får her, så kan vi gi en pekepinn på om det er et godt kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Å få en rå spillepc for 8000 kroner er kanskje litt optimistisk, ihvertfall hvis du skal ha skjerm, mus/tastatur evt lyd i tillegg. Men du kan få en god pc, som takler nye spill, så lenge du ikke skal ha alt av "eyecandy" på. Hvis du ikke vil bestille fra nettet og få det tilsendt til ditt lokale postkontor, så er vel det beste å stikke innom til de lokale pc forhandlerene og se hva du kan få for 8000. Hvis du ikke ønsker å bygge pc selv, så kan du bestille ferdig bygget fra nettbutikker også. Post gjerne tilbudet som du får her, så kan vi gi en pekepinn på om det er et godt kjøp eller ikke. 9546879[/snapback] oki Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå