nephew Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg kjører en 2005 modell, rosso fluo edition. som jeg kjøpte vinter 2005/2006 helt ny, noe jeg er glad for. er utrolig fonøyd med aprilia å har hittil hatt litt dårlig økonomi, så den er enda ikke trimmet. har enda ikke helt sett grunnen, når kompisen min med hyosung gt125r uten plomber ikke klarer å følge meg. den har kjørt ca 9500km per dags dato, å har hatt lite problemer, startmotoren har ryket en gang å clutch wireen har ryket engang. Fulgt alle servicer. Men skal ikke snakke så mye om den, Vet det er bilder dere vil ha. Når startmotren gikk Akkurat nå befinner gullet mitt seg på verksted, skal få satt inn ny motor.. den er forøvrig til salgs. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ser fin ut den rs'en karlsen. Liker den fargekombinasjonen best på rs.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fin sykkel det. Noen planer for den? *trimme? *lakke? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 -Shark- skrev: Fin sykkel det. Noen planer for den? *trimme? *lakke? 9566728[/snapback] tja han sier selge.... Lenke til kommentar
nephew Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 mm, skal sette inn ny motor nå, så selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå