Teac Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som topicen sier lurer jeg på hvordan i all verden jeg kan chmode filer i mitt uniweb webhotel. I FlashFXP fungerer det alltid på mine andre webhoteller og høyre klikke på filen for å chmode, men når jeg skal gjøre det i uniweb så får jeg opp [R] 500 'SITE CHMOD 777 xxx_config.php': command not understood [R] PASV Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Prov ctrl + r i flashfxp, skriv 'chmod 777 fil' ogsa se hva den sier. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Det hjalp ikke. Fannt ut hva feilen er. Han jeg skal sette opp side for har bestillt webhotel på windows server. Har ikke vært borti noe annen enn linux baserte webhotel. Vet noen hvordan chmoding gjøres på windos webhotel eller kan jeg kreve og få skiftet over til linux server? Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det hjalp ikke. Fannt ut hva feilen er. Han jeg skal sette opp side for har bestillt webhotel på windows server. Har ikke vært borti noe annen enn linux baserte webhotel. Vet noen hvordan chmoding gjøres på windos webhotel eller kan jeg kreve og få skiftet over til linux server? Fant du løsningen på problemet? Jeg sliter med akkurat det samme. Dokumentasjonen på uniweb.no er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
uniweb Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke mulig å benytte CHMOD mot Windows servere ettersom Microsoft har sitt eget rettighetsystem. For å få endret rettigheter må support`en hjelpe deg med dette. Forøvrig så anbefaler vi Linux ved bruk av Wordpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå