blackbrrd Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 http://www.tomshardware.com/graphic/200301...acharts-04.html Unreal Tournament is just as video card dependent as Aquanox. Again, a faster CPU will only benefit systems using a GeForce 4 Ti 4200 or better. On the other hand, the scores show that coupling a faster card such as the Radeon 9500 with an Athlon 1000 doesn't make a lot of sense in this game. det er en helt utrolig kommentar å komme med... har selv prøvd å spille med en duron 1 ghz som yter ca 90% av "dårlige" systemet som det er brukt i testen... det var ikke spillbart - det gikk greit å se på demoen, den er grei, men med en gang det kommer 3-4 inn i samme kamp (lan-kamp, dvs at bot'ene kjørte på en annen maskin og ikke belastet min med ai) så sank det til 20 fps noe som er totalt uspillbart i et slikt spill... ut2k3 er til dags dato det mest cpu krevende spillet jeg har vært borti... jeg synes dette viser hvordan en benchmark kan være "vitenskapelig riktig" uten å komme med noe som helst nyttig informasjon, faktisk så synes jeg denne testen er svært misvisende - tenk om jeg hadde brukt denne testen til å se om det var noe vits å bytte ut mitt aldrende skjermkort? noen andre som er lei av slike tester? (for sikkerhets skyld hehe, jeg har gjort det, og min fps var like lav med gf2mx som med et gf4ti4200 på en 1 ghz duron - spillet var cpu begrenset, ikke skjermkortbegrenset.. hadde selvfølgelig skrudd av alle detaljer med begge skjermkortene for å få høyest mulig fps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå