Gå til innhold

Sitter plutselig med to bærbare

Anbefalte innlegg

Vel øh.... nå er jeg vel lettere forvirra.

Hei

Da DHL bare transporterer varer har vi bar stått for frakten av laptopen(e). Det er avsender som i så fall har sendt deg en ny laptop. Du må da kontakte avsender for å finne ut av hva de vil at du skal gjøre med den.

Når den ene laptopen forsvant ble det sagt at DHL måtte erstatte den. Noe de sa de gjorde og de som jeg kjøpte laptopen av bekreftet at de hadde gjort!!

For jeg husker jeg var litt redd for at jeg måtte betale for begge, og da ringte jeg dem jeg kjøpte den av og lurte på om begge var betalt, og det var de.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her jeg jobber fikk vi 5 laptopper for mye av Dell, da vi bestilte en del.

Vi fikk bare beskjed om at vi kunne beholde de når vi ringte og sa ifra. De hadde heller ikke merket at de var borte.

Etter det sisste svaret ditt, så virker det som at vedkommende ikke har sjekket saken opp, men bare slengt inn et standar svar.

Mulig den første pakken ble rotet bort, og meldt savnet. De fant den ingen steder, men så var det kanskje bare et bud som hadde den. Han ser det er en pakka han har glemt, og vil gi den til deg.

Men ta å ring selgeren, men frasier de seg ansvaret for laptoppen kan du vel ta den, da både frakteren og selgeren har frasagt seg den.

Lenke til kommentar

Hmmmm....jeg ringte de jeg kjøpte pc`n av bare for å høre om de hadde fått de pengene de skulle ha så ikke jeg får ett krav på meg. Og alt så bra ut sa dem. Jeg sa ingen ting om at jeg hadde begge siden DHL har sagt tidligere at de måtte betale for dataen de mista!!

Lenke til kommentar
Så lenge alt er betalt, er det DHL du ska forholde deg til. Da vebter du vel fremdeles på et svar, hehe...

9570160[/snapback]

Fraktselskapet har allerede frasagt seg ansvaret for pc-en, butikken har fått betaling.

Budet sa at du skulle ta imot pc-en.

Pc-ene er dine din heldig gris ;)

Lenke til kommentar

Snakket med en som jobber på juss avdelingen på universitetet, og han ba meg sende meg ett brev til sånn at jeg virkelig får det bekreftet at de sier fra seg laptopen! For de har ett mye større ansvar for at dette blir ryddet opp i enn meg siden de er en stor bedrift mens jeg er en privatperson, så forventes det ikke så mye av meg! Må si det lettet meg litt hvertfall! Så nå blir det spennende å se! Tatt vare på svaret jeg fikk, og det jeg skrev nå i dag til svar til DHL, slik at jeg har dokumentasjon på hva jeg skriver!

Lenke til kommentar
Laptopene er som sagt ikke DHL's eiendom, det er avsender som eier disse. Du må høre med ******* hva de vil at du skal gjøre med den siste laptopen

Javel, jaja! Da får jeg vel snakke med de jeg kjøpte den av da! Uff, det har jeg ikke lyst til! Syns jeg var flink jeg og tok kontakt da kan vel de hjelpe meg :cry:

Får gjøre det en annen dag hvertfall!

Lenke til kommentar

De som solgte laptopen har jo allerede sagt at laptopen er betalt. Det skal godt gjøres at selger har erstattet en laptop "rotet vekk" av DHL. Så etter det jeg kan se skal du bare selge den og være fornøyd.

Men for all del. En siste henvendelse til selger skader sikkert ikke. Du får nok samme svaret igjen ;) '

Jeg tillater meg å gratulere på forskudd :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...