Gå til innhold

The Experience: Virkelig tomt for gamertickets?

El Matador

Anbefalte innlegg

Heisann,

Stemmer det virkelig at det allerede er tomt for gamertickets? Det kan da umulig stemme. Jeg var inne bare timer etter billettene var lagt ut, og da fikk jeg beskjed om at det var fult.

Og er det virkelig fritt frem for hvem som helst å sitte i gaming-avdelingen? Er det ikke ett slags søknadssystem (slik som på TG) slik at det ikke går på bekostning av de seriøse klanene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at TeX minner meg veldig om en farse nå..

Lovnader ble gitt, alt så strålende ut, mens så døde alt ut.

Vanvittig dårlig med oppdateringer på siden, ingen info for de spillende, gamertickets som ingen vet helt hvor har blitt av, det ble aldri nevnt om noen form for filtrering? Så dermed satt mange og ventet på at disse skulle bli lagt ut for salg, men så viste det seg at de som allerede hadde kjøpt kunne oppgradere osv.. Jeg har vært med og arrangere lan, og har vært på mange andre LAN, og dette er det lanet som virker mest ustrukturert og fjasete til nå..

Er det kanskje for mye fokus på denne "messe" delen av eventet?

Lenke til kommentar

Vi har støtt på problemer, som vi uten tvil skulle vært foruten, men det har aldri vært snakk om at det skulle være ubegrenset med GamerTickets. Det ble lagt ut en del for salg, og noen ble holdt igjen til utenlandske deltakere.

Så litt til det Zevs skriver - vedr de beste CS1.6 klanene. Det er ingen som har sagt noe om bare CS1.6 her? Vi har flere spill i compo, og det spiller ingen rolle hvilke spill man deltar i. Det er for alle spillene.

Vi kan ikke gå inn i detalj på alt vi gjør ReWrite, det bør vel du vite som som bidro litt på TG. Det kreves litt mer å arrangere et stort dataparty enn et lite og en del av compocrewet synes jeg ikke gir deg like god oversikt på helheten av å arrangere noe som dette.

Gaminginfo så ligger regler ute på forumet her, det eneste som gjenstår er World in Conflict hvor vi må få bekreftet noe rundt kartvalgene. Så er det på plass. Det ligger mailadresse ute for evt spm relatert til gaming, og på siden vår ligger det kontaktinfo for andre relaterte spørsmål.

Til slutt ReWrite, kan jeg fortelle deg at messedelen tas av en person som ikke bruker tid på resten av arrangementet, så det trenger du ikke bekymre deg over. :)

Lenke til kommentar

Ser nå i ettertid at jeg ikke burde ha postet noe før jeg dusja i dag tidlig!

Trekker tilbake mye av kritikken min!

Håper jeg ikke gikk over noen streker Fubar! :love:

Ninjaedit: Jeg skal ikke komme som gamer e.l men skal representere Acer Norge under TeX :) Ellers hadde jeg søkt i crew!

Endret av ReWrite
Lenke til kommentar
Så litt til det Zevs skriver - vedr de beste CS1.6 klanene. Det er ingen som har sagt noe om bare CS1.6 her? Vi har flere spill i compo, og det spiller ingen rolle hvilke spill man deltar i. Det er for alle spillene.

9554392[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke. Men det virker bare mest sannsynelig i og med at CS1.6 er og blir det mest "respekterte" LAN-spillet pr. dags dato. Dessuten har jeg ikke hørt om noen som faktisk har fått gamertickets, ingen har hørt om at man kunne reservere gamertickets, og jeg har heller ikke sett noen form for filtrering.

Jeg vil gjerne vite om det som DelCasa skriver stemmer. Kommer det flere gamertickets senere?

Ser helst at det ikke kommer ett "Jaaa, neeei, muulig deeet"-svar. Da det faktisk betyr ganske mye mtp. organisering av resten av turen.

Lenke til kommentar

Det med Gamertickets er 2 delt. Det er ment for en del utenlandske klaner som kommer hit, samt for Norske lag som ønsker å sitte på et sted lenger unna scenen og med litt bedre plass enn vanlig.

Zevs, send meg en PM med info om laget ditt, så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Hvis vi kan finne en løsning på noe, så gjør vi det. :)

Til info - dette med Gamertickets er tatt notis av, og jeg som ansvarlig tar det seriøst. Jeg bare håper at de av dere som føler dette har kommet feil ut også kan se at det er ikke alt jeg klarer gjøre noe med, som passer inn for de fleste, men jeg ignorerer defintivt ingen, og konstruktiv kritikk er noe man tar lærdom av, og gjør det man kan for å forbedre seg på. Det er vel alle enige om.

Lenke til kommentar

Håper jeg ikke gikk over noen streker Fubar!  :love:

Ninjaedit: Jeg skal ikke komme som gamer e.l men skal representere Acer Norge under TeX :) Ellers hadde jeg søkt i crew!

9554588[/snapback]

No problem. Engasjement er viktig det. :) Jeg vil ta en evaluering av arrangementet når vi er ferdig, og så må jeg sette meg ned, ta en gjennomgang av hva vi har gjort bra, og hva som ble gjort dårlig. Det ble gjort i fjor og der har vi klart rette opp mange feil. Den største er vel at vi har garderober med dusj/wc som vi ikke hadde på Fornebu, samt at jeg tror mattilbudet vil være større og bedre for deltakerne i år. Trivsel er viktig.

Acer Norge? Blir du levert sammen med varene som kommer tirsdag da? :!:

Skal gjøre klart en seng til deg på lageret, så kan du passe på utstyret.

Lenke til kommentar

Håper jeg ikke gikk over noen streker Fubar!  :love:

9554588[/snapback]

No problem. Engasjement er viktig det. :) Jeg vil ta en evaluering av arrangementet når vi er ferdig, og så må jeg sette meg ned, ta en gjennomgang av hva vi har gjort bra, og hva som ble gjort dårlig. Det ble gjort i fjor og der har vi klart rette opp mange feil. Den største er vel at vi har garderober med dusj/wc som vi ikke hadde på Fornebu, samt at jeg tror mattilbudet vil være større og bedre for deltakerne i år. Trivsel er viktig.

Acer Norge? Blir du levert sammen med varene som kommer tirsdag da? :!:

Skal gjøre klart en seng til deg på lageret, så kan du passe på utstyret.

9555091[/snapback]

Er dette en seng med deg oppi? :love:

Lenke til kommentar

blitz ligger der alt tipper jeg...

OT: angående gamer ticket så burde det vært slik at lederen for ett lag sendte inn info om hele laget. eller om wic spiller sende info om seg selv. dermed slipper dere å lese igjennom alle tulle signups som ikke skal spille noe seriøst i compos.

og om dere gjør det slik alt burde jeg ha vist det. (info flow) :p

Endret av Remyx99
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...