ChristR Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er litt betryggende at det ligger turtle vax i sidedøra der 9553058[/snapback] Hahaha ... tenkte forumets bilvaskmafia kom til unnsetning nå. 9553066[/snapback] Mhm, dette er nok grunnen til omlakkeringen. Silikonet spise opp lakken hans. Men kan jo alltids håpe at han bruker det pusse"skinnet" på glass... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) care 9552936[/snapback] rasister bryr seg ikke. Et eksempel har jeg allerede. Det jeg prøvde å si var at ikke alle utlendinger behandler bilen som dritt. Noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også. Noen biler som nordmenn har eid er også helt fcka, et eksempel har jeg:... på skolen min på parkeringsplassen. Den bilen starter ikke lenger og er kun kjørt ca.70.000 Nissan Primera 1996 modell. Han som eier bilen heter Mats. Han pulte bilen så hardt at etter at han parkerte den så har den ikke starta, tror han har taua bilen vekk nå, men den sto der for 5 dager siden. Så ikke si at det er 'bare' utlendinger som tar vare på en bil som en dritt. Er bilglad og snart får jeg bil, og skal love deg, jeg skal ta godt vare på den. 9553018[/snapback] Nå er du rasist. Gledelig jul. 9553040[/snapback] les hele setningen da: "NOEN" 'noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også' 9553067[/snapback] Ja, men det forandrer ikke det faktum at du sier at innvandrere tar bedre vare på bilen sin enn nordmenn. Grunnen til at bilen hans er så dårlig er sikkert fordi han heter Mats ... 9553073[/snapback] Jeg har IKKE sagt at utlendinger tar vare på bilen bedre enn nordmenn, det kan du ikke si fordi det har jeg ikke sagt. Leser du nøye hva jeg har skrevet så forstår du hva jeg sier. Noen nordmenn passer på bilene bedre enn utlendinger, og noen utlendinger passer på bilene bedre enn nordmenn. Det forandrer fra person til person. Noen vil og orker å behandle bilen sin pent, mens andre ikke. Dette gjelder ALLE, alle i hele verden og det kan du ikke si noe imot. Endret 22. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor ikke bare si: "Noen folk behandler bilen sin bedre enn andre"? Dette gjelder heller ikke alle i verden, siden alle i verden ikke har bil. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor ikke bare si: "Noen folk behandler bilen sin bedre enn andre"? Dette gjelder heller ikke alle i verden, siden alle i verden ikke har bil. 9553123[/snapback] Det finnes biler i hele verden tenkte på de som har sin egen bil. jaja.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan være en liten idikasjon på ca hvor langt den ahr gått hvis du kjenner etter att girkassa er tight og fin og ikke som å røre i grøten osv. Er vel også mulig å måle på ECUen eller noe hvor mye bensin bilen har brukt totalt, så det kan også gi en indikasjon, men da må du vel på bmw for å gjøer det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Her gjekk diskusjonen kjapt og effektivt vekk frå emnet. Når det samtidig florerer med rasistiske haldningar blir tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg