Hotel Papa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 det er denne her tenker jeg.. klikk klikk!! 9548727[/snapback] Det er merkelig at våre nye landsmenn stort sett har bilene med meget lav KM stand. Forskjellen på en Ola og Ali ved sånne salg er god dokumentasjon på at bilen faktisk har gått så lite med "servicehistorie" Kan man ikke fremlegge servicehefte/historie på en bil som gått så lite så finn en annen er mitt gode råd. Man kan foreslå en NAF test for å sjekke sannsyligheten om denne KM standen kan stemme samt sjekke med Statens Vegvesen via reg nr og snakke med tidligere eiere av denne bilen "veldig lurt" Edit- Syntes mitt siste råd om å snakke med tidligere eiere er det beste hvis bilen ikke har en grundig servicehistorie, da trenger du bare reg nr som du allerede har og dette tlf nr 81522000 som er til Statens Vegvesen. 9548929[/snapback] Saken er at hvis man kjenner noen som jobber på et verksted, så er det null stress å få tak i sånne papirer.. Den BMWen jeg så på, som nevnt tideligere, skulle ifl papirene være helt perfekt å gå bra! Men gjorden den det? Neppe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) det er denne her tenker jeg.. klikk klikk!! 9548727[/snapback] Det er merkelig at våre nye landsmenn stort sett har bilene med meget lav KM stand. Forskjellen på en Ola og Ali ved sånne salg er god dokumentasjon på at bilen faktisk har gått så lite med "servicehistorie" Kan man ikke fremlegge servicehefte/historie på en bil som gått så lite så finn en annen er mitt gode råd. Man kan foreslå en NAF test for å sjekke sannsyligheten om denne KM standen kan stemme samt sjekke med Statens Vegvesen via reg nr og snakke med tidligere eiere av denne bilen "veldig lurt" Edit- Syntes mitt siste råd om å snakke med tidligere eiere er det beste hvis bilen ikke har en grundig servicehistorie, da trenger du bare reg nr som du allerede har og dette tlf nr 81522000 som er til Statens Vegvesen. 9548929[/snapback] Saken er at hvis man kjenner noen som jobber på et verksted, så er det null stress å få tak i sånne papirer.. Den BMWen jeg så på, som nevnt tideligere, skulle ifl papirene være helt perfekt å gå bra! Men gjorden den det? Neppe 9549578[/snapback] Men hallo det er lov å bruke hodet Et servicehefte som er stemplet opp "falsk" har som regel helt likt stempeltrykk/sverte og er underskrevet med samme kulepenn. Mulig jeg er unik men jeg hadde sett med en gang om et servicehefte var falskt. Servicer blir registert på data så man kan også sjekke opp dette med en gang... Ikke la dette bli vanskligere en det er da Endret 22. september 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 det er denne her tenker jeg.. klikk klikk!! 9548727[/snapback] Stemmer. Det er ikke mer enn en knapp halvtimes biltur herifra, tenkte jeg kunne ta meg en tur for å se på'n. Skal ringe og høre med tidligere eiere. Med mindre det blir stjerne da, har bare ikke pekt meg ut noen biler der enda. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei, men hvis du ikke er så flink med biler og ikke har så stor kunnskap som det du kanskje har, så er det ikke sikkert at man ser det.. Men det er nok lurt å få sjekket dette før man legger penga på bordet ja. Beste er å ha med en mekaniker eller liknende når du skal se på en bil. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei, men hvis du ikke er så flink med biler og ikke har så stor kunnskap som det du kanskje har, så er det ikke sikkert at man ser det.. Men det er nok lurt å få sjekket dette før man legger penga på bordet ja. Beste er å ha med en mekaniker eller liknende når du skal se på en bil. 9549836[/snapback] Jeg føler jeg har gitt plenty med råd i denne tråden og følges disse så blir man ikke lurt "verre er det ikke" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Selvfølgelig er det ikke noe vits i at jeg drar alene, tar med meg en kar som kan litt bil i tilfelle. Må også ta den med innom et NAF-senter. Har fått mange gode tips her ja, takk for det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Men man kan spørre seg hvordan bilen har blitt behandlet hvis den måtte lakkeres etter 80 000km, det er jo nye bilen da. 9549084[/snapback] Myk klarlakk på BMW. Blir fort riper og stensprut. Parkeringsbulker osv er også ting som kan ha skjedd. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gi oss rapport når du har vært og tatt en kikk på doningen da! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Utrolig kjip bil da, ekstrem stygg spoiler og den hayfinna tok kaka.. Minste motor, lite utstyr, muligens tukla med km standen.. Nei finn deg en annen bil med litt mere km på tellern og mere utstyr\motor. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 fyren kan jo ikkje skrive norsk.. Bilen er Gåt Kun 83 484 kilometr.bilen er i god stand og valdig god tekniks.Og Helt NY LAKERT .ca 10 dager siden, helt rust free.dekkene helt ny.for mer inf .kan du bara ringer.eller send Email.selger bilen på grun av familen bil. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 "Fyren kan jo ikke skrive norsk ..." er korrekt. Flisen og bjelken i øyet osv. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Synes dette her var mer rasistisk tråd enn om det var tukla med km standen. Dårlig gjort ass, greit at 1 sier det, men når nesten alle har en kommentar om 'utlending og bmw'. Fetteren min har Bmw 3 serie 99 modell og han behandler den pent og når jeg sitter på med han så har han aldri 'pusha' bilen hardt, tror ikke han har gjort det tidligere heller. Å si sånt er egentlig dårlig gjort når du ikke har tatt NAF test eller sett på bilen selv. Jeg tror ikke at han som selger den bmw'en hadde nylakkert bilen når han vet at bilen er fcka opp. EDIT: Jeg kan bedre norsk enn en venn av meg som er født i Norge, og det er ikke tull engang. Å si at 'han kan ikke norsk engang' er jo ganske dumt å si når du vet at han ikke er norsk engang, tenk om han har flytta til norge nylig? *Rasist Tråd* Endret 22. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 care 9552936[/snapback] rasister bryr seg ikke. Et eksempel har jeg allerede. Det jeg prøvde å si var at ikke alle utlendinger behandler bilen som dritt. Noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også. Noen biler som nordmenn har eid er også helt fcka, et eksempel har jeg:... på skolen min på parkeringsplassen. Den bilen starter ikke lenger og er kun kjørt ca.70.000 Nissan Primera 1996 modell. Han som eier bilen heter Mats. Han pulte bilen så hardt at etter at han parkerte den så har den ikke starta, tror han har taua bilen vekk nå, men den sto der for 5 dager siden. Så ikke si at det er 'bare' utlendinger som tar vare på en bil som en dritt. Er bilglad og snart får jeg bil, og skal love deg, jeg skal ta godt vare på den. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 care 9552936[/snapback] rasister bryr seg ikke. Et eksempel har jeg allerede. Det jeg prøvde å si var at ikke alle utlendinger behandler bilen som dritt. Noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også. Noen biler som nordmenn har eid er også helt fcka, et eksempel har jeg:... på skolen min på parkeringsplassen. Den bilen starter ikke lenger og er kun kjørt ca.70.000 Nissan Primera 1996 modell. Han som eier bilen heter Mats. Han pulte bilen så hardt at etter at han parkerte den så har den ikke starta, tror han har taua bilen vekk nå, men den sto der for 5 dager siden. Så ikke si at det er 'bare' utlendinger som tar vare på en bil som en dritt. Er bilglad og snart får jeg bil, og skal love deg, jeg skal ta godt vare på den. 9553018[/snapback] Nå er du rasist. Gledelig jul. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Tviler ikke et sekund på hva du sier MercedesMotor, og norskkunnskapene hans bryr jeg meg ikke noe om. Er lite sammenheng mellom det og bilhold. Er litt betryggende at det ligger turtle vax i sidedøra der, virker jo som om han steller bra med den. Jeg skal nå ta en titt i alle fall, om ikke bilen blir solgt før jeg får ræva i gir... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Er litt betryggende at det ligger turtle vax i sidedøra der EvenT: Du må ha tidenes laveste tolleranseterskel. Hvis jeg sier at Frankrike er bedre enn Tyrkia i fotball, er jeg rasist da? Endret 22. september 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er litt betryggende at det ligger turtle vax i sidedøra der 9553058[/snapback] Hahaha ... tenkte forumets bilvaskmafia kom til unnsetning nå. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) care 9552936[/snapback] rasister bryr seg ikke. Et eksempel har jeg allerede. Det jeg prøvde å si var at ikke alle utlendinger behandler bilen som dritt. Noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også. Noen biler som nordmenn har eid er også helt fcka, et eksempel har jeg:... på skolen min på parkeringsplassen. Den bilen starter ikke lenger og er kun kjørt ca.70.000 Nissan Primera 1996 modell. Han som eier bilen heter Mats. Han pulte bilen så hardt at etter at han parkerte den så har den ikke starta, tror han har taua bilen vekk nå, men den sto der for 5 dager siden. Så ikke si at det er 'bare' utlendinger som tar vare på en bil som en dritt. Er bilglad og snart får jeg bil, og skal love deg, jeg skal ta godt vare på den. 9553018[/snapback] Nå er du rasist. Gledelig jul. 9553040[/snapback] les hele setningen da: "NOEN" 'noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også' EDIT: hvis du ikke forsto den HELE setningen så forklarer jeg det bedre her: Noen utlendinger behandler biler bra, og noen av dem behandler dem bedre enn noen norske. 'NOEN' ja jeg skrev noen ovenfor også. Endret 22. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 care 9552936[/snapback] rasister bryr seg ikke. Et eksempel har jeg allerede. Det jeg prøvde å si var at ikke alle utlendinger behandler bilen som dritt. Noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også. Noen biler som nordmenn har eid er også helt fcka, et eksempel har jeg:... på skolen min på parkeringsplassen. Den bilen starter ikke lenger og er kun kjørt ca.70.000 Nissan Primera 1996 modell. Han som eier bilen heter Mats. Han pulte bilen så hardt at etter at han parkerte den så har den ikke starta, tror han har taua bilen vekk nå, men den sto der for 5 dager siden. Så ikke si at det er 'bare' utlendinger som tar vare på en bil som en dritt. Er bilglad og snart får jeg bil, og skal love deg, jeg skal ta godt vare på den. 9553018[/snapback] Nå er du rasist. Gledelig jul. 9553040[/snapback] les hele setningen da: "NOEN" 'noen tar godt vare på dem, bedre enn norske også' 9553067[/snapback] Ja, men det forandrer ikke det faktum at du sier at innvandrere tar bedre vare på bilen sin enn nordmenn. Grunnen til at bilen hans er så dårlig er sikkert fordi han heter Mats ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg