DKH Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Har kjøpt ny bærbar pc nå. Har sett bildene hvor man skifter mellom oppgaver med flip 3D, men det fungerer ikke - noe som irriterer meg. Jeg har vista basic, og ser at dette er problemet på microsoft sidene. Er det mulighet for å oppdatere til premium uten ekstra kostnader? (Har 2 gb minne og stor harddisk, så skulle vel ikke være noe problem på den fronten da?) Hvor mye koster i så fall en evnt. oppgradering? På forhånd takk for svar! Endret 22. september 2007 av DKH Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Beklager å måtte si det men VHB har ikke Flip 3D. Her kan du sammenligne de ulike Vista-versjonene: http://www.microsoft.com/windows/products/...ons/choose.mspx Med 2GB minne burde det ikke være noe problem å oppgradere. Skal du gjøre det på den lovlige måten kan det imidlertid koste deg en del penger, uten at jeg vet nøyaktig hvor mye. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vista Basic har ikke 3D flipp som du sikekrt selv har funnet ut. Og dessverre nei, du kan ikke oppgradere uten ekstra kostnad. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 når dere sier flip- 3d, mener dere effekten du får når du holder windows knapp og tab? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 når dere sier flip- 3d, mener dere effekten du får når du holder windows knapp og tab? 9546582[/snapback] Jess. Egentlig en unødvendig funksjon spør du meg, ettersom man har Alt+Tab fra før av. Men det bidrar jo til å høyne eye-candy-faktoren, for de av oss som bryr oss om slikt. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, du må nok punge ut litt for å kunne skryte på deg den ekstra "finessen" ja. Men hvis ikke du finner noen andre grunner for å oppgradere LAR DU VÆRE... "Alt-Tab" holder imassevis, og jeg vedder på at du hadde gått lei av flip-3d innen to uker. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 åh, YODM 3d er ganske eyecandy for meg .. screenshot: http://s119.photobucket.com/albums/o139/th...Utennavn-15.jpg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå