Moosher Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Kan en under 18 kjøpe mobil med abonnement, som djuice control, uten voksne?? Altså jeg har abonnementet fra før av...trenger ny mobil, med djuice control. Endret 21. september 2007 av Mobil-Search Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er litt usikker på det der. Men skulle gjerne hatt et svar selv. Ser man bort fra lovligheten i det hele, er det nok flere steder som hadde hjulpet deg. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 tviler på det. som mindreårig så har man ifg loven ikke lov å opparbeide gjeld el l. så sanns må en foresatt eller person over 18år stå ansvarlig for regningene aka stå ansvarlig for abb. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men det er ikke snakk om en nyetablering, men en binding, så da tror jeg reglene blir litt mer hårete. Bruker kan fremdeles være under 18 år, selv om ansvarlig kunde er en foresatt. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ja det er jeg enig i, det er foreldrene mine som betaler, men det er registrert i mitt navn Så dere mener at jeg må ha med en av foreldrene min?? Jaja Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 For å være på den sikre siden, ja. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg fikk beskjed i butikken at jeg måtte ha med en forelder. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 OK.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Å videreføre binding på ett abbonement og å opprettet et nytt går jo rent praktisk ut på det samme: Å sette seg i fremtidig gjeld, noe som mindreårige ikke har anledning til å gjøre. Så jeg kan ikke se noen grunn til at reglene skulle være noe annerledes for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå