sinus' Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Som tråden sier, har noen erfaringer med Asus F3Sr? Er på jakt etter en bærbar PC, og som mange andre vil jeg ikke ut med alt for mye penger. Har vurdert Den mye omtalte Asus 5720ZG . Det virker jo som en bra PC, men lurer på om jeg skulle gå for noe litt kraftigere. Maskina skal brukes til skolearbeid (komponering og jobbing med musikk, mest i Sibelius). Og på fritiden blir det wow og cs tenker jeg, men har ikke noe imot å kunne kjøre litt nyere spill på ok grafikk også Da kom jeg over denne . Den koster bare 8395 på ps.no , riktignok med 5450 prosessor... Men skjermkortet har jo veldig gode resultater for å være i den prisklassen... Noen tanker? Ev. andre forslag? Edit: Oppdaget at jeg hadde blingset. Det er jo HD-2400 og ikke HD-2600 som jeg først trodde... Det var vel for godt til å være sant ^^ Noen andre forslag, for bedre ytelse en 5720ZG uten å gå så alt for drastisk opp i pris? Endret 21. september 2007 av tskille Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hp compaq nc8430 Fujitsu Amilo Xi1546 Den Amiloen har jo et grafikk-kort som er i klasse 1 på notebookcheck! Any thoughts? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå