Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har snakkes det bare KTM

fredrick4

Anbefalte innlegg

Dyyyyyyyrt!

9567827[/snapback]

Klart det, man betaler for kvalitet. Men ja, forsikring osv. er veldig dyrt i Norge. Dette kommer jo i stor grad av at det er så mange "vettuge" og "flinke" ungdommer som kjører gris med KTM´ene sine, og dermed går forsikringspremien opp i takt med at de går i grøfta, treffer andre trafikanter osv.

Kjett. Får se om det blir KTM 250 EXC på meg om noen års tid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har enormt lyst på EXC 125 om to år, men det er så dyrt! Snakka med noen på Ride, skulle ha 68 000 kr for nyeste modellen. Og så skal du ha lappen, utstyr, forsikring, vedlikehold, to hjulsett (cross og motard). Men heldigvis finnes det bruktsykler, men er det dyrt det og.

Dyyyyyyyrt!

9567827[/snapback]

Om du kjøper en ny KTM for 68 000 og kjøper til nytt hjulsett for du kanskje 63 000 for den om 2 år, om du behandeler den fint ;) Men brukt holder seg bedre i pris!

Utstyr kan du får Ride til å gi deg sammen med sykkelen i en pakkepris ;)

Forsikringa er billig i forhold til andre sykler ;) Betaler litt under 400 i måneden jeg.

Og ktm for jo minimalt med skader ved velt osv ;) Så det er jo kjekt!

Så det er ikke sååå dyrt som alle skal ha det til, men det er dyrt nok for en 16åring!

Lenke til kommentar
Da skal du jaggu beholde den pent Swwwoop.

Og forresten ; Det er en grunn til at folk kjøper trim og sykler som KTM og qvarna, det er ikke for å kjøre i 50.

syklene er laget for bakhjulet og generelt herjing, bruk den til det! :)

9574179[/snapback]

Nja, om du har cross og sm vil jo det bli verdt en del da!

Og jeg vet om flere som har tjent på sånne sykler, selv etter 2 år ;)

De er lagd for bakhjulskjøring, leking, crossing osv. Blir så irritert på folk som sier det er herping av syklene!

Lenke til kommentar
Hvorfor bryr du deg over andre mennesker uvitenhet i hele tatt ?

Det er herjing, ikke herping

9580032[/snapback]

Nei si det :/ Vet ikke om du har vært på mopedportalen før jeg?

Mopedportalen var engang ett bra forum, men nå har det blitt en møteplass for fjortisser :no: som ikke har egne meninger men som har like meninger som de "høyere makter" på forumet.

Hvertfall, der klikker de om du nevner ord som spøl, bakhjul, stoppie og til og med skitten. Der er alt dette herping!

Klarer ikke å overse det heller, for det er så sykt latterlig!

Lenke til kommentar

Jeg har slutta på å henge på MP , på grunn av nettopp det du sa.

Er da en av de høyere makter, og er i slutten av "moppe livet" :p

Har rundt 2500-3500 poster tror jeg , men nå er det jo bare møka folk der som bare prater piss, om masse drit de ikke har hatt noe med å gjøre..

Salgs delen er jo råten også, folk tror jo at alt er lovlig, jeg har selv sagt til modden på MP at ting er stjelt, kjenner jo faen meg dem som stjeler driten og selger.

Dem sier til og med " kan skaffes på bestilling " i postene ^^

Lenke til kommentar

Nå er det ikkeno nytt at Mopedportalen har mindre kvalitet over seg enn f.eks HW, men det er mye flinke folk der som kan gi teknisk hjelp osv. Selvfølgelig består massen av "fjortisser", brukerbasen har jo en gjennomsnittsalder på ca. 16-17 år. :)

Ikke gå så offtopic her nå. Hehe... Det fortjener ikke KTM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...