Whipblaster Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... lol Lenke til kommentar
nephew Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 powerfilter har ikke noe spesiell ytelse, så du klarer å snakke deg unna den uansett Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 nå må vi ikke svare for raskt her. en kompis fikk 4200,- i bot pga powerfilter. politiet sa at det var plomberinger i luftfilterslangen og de ble jo borte med et powerfilter. powerfilter gir også mye litt bedre gassrespons = bedre aks så regnes igrunn som trim Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Endring av deler fører til 4200kr i bot. Du får mer luft, du bytter jo ut det "plomberte" luftfiltere. Så nei er ikke lov. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... lol 9546324[/snapback] det er feil. er ikke bare fartsøkning som er ulovlig, men all slagt form for effektøkning. men! selvsagt, man blir ikke tatt for trim om man ikke blir busta for å kjøre over 45, verste fall må du på visning. men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? Endret 22. september 2007 av bruker1000000 Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? Han lurer på om det er lovlig å bruke powerfilter ^^, Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 vell, det er det altså i prinsippet ikke, men det må jo være en grunn for at han spør, var derfor jeg spurte om det. om resten er original er det vell nær sagt umulig å få trimmbot for å bare ha powerfilter, og på noen moped ser det jo litt fet ut, men om det ikke er fordi han syntes det ser fet ut, så vil jeg bare anbefale han å kjøpe vanlig luftfilter istedenfor. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... lol 9546324[/snapback] det er feil. er ikke bare fartsøkning som er ulovlig, men all slagt form for effektøkning. men! selvsagt, man blir ikke tatt for trim om man ikke blir busta for å kjøre over 45, verste fall må du på visning. men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? 9550561[/snapback] du sier at "all slagt form for effektøkning" det er også feil, jeg skrev lenger opp at man kunne snakke seg fra det.. jeg hadde hvertfall nekta bot.. Men absolutt alle endringer er ulovlig uansett om det gir effektøkning eller ikke. om du borrer hull for å få bedre lyd er ikke dette lov selvom det ikke gir effektøkning. all "skal" være "originalt. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... lol 9546324[/snapback] det er feil. er ikke bare fartsøkning som er ulovlig, men all slagt form for effektøkning. men! selvsagt, man blir ikke tatt for trim om man ikke blir busta for å kjøre over 45, verste fall må du på visning. men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? 9550561[/snapback] du sier at "all slagt form for effektøkning" det er også feil, jeg skrev lenger opp at man kunne snakke seg fra det.. jeg hadde hvertfall nekta bot.. Men absolutt alle endringer er ulovlig uansett om det gir effektøkning eller ikke. om du borrer hull for å få bedre lyd er ikke dette lov selvom det ikke gir effektøkning. all "skal" være "originalt. 9552000[/snapback] hva er det som er feil? mener du at noen former for effektøkning er lov? selvsagt kan man snakke seg unna bot, har jeg gjort sjøl også. sikkert ingen som har fått bot for å ha tetta igjen katalysatoren eller noe andre ting som får moped til å gå 2kmt fortere, men det er ikke lov likevel. at alt skal være original er jeg da enig i, har da ikke skrevet noe annet. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... lol 9546324[/snapback] det er feil. er ikke bare fartsøkning som er ulovlig, men all slagt form for effektøkning. men! selvsagt, man blir ikke tatt for trim om man ikke blir busta for å kjøre over 45, verste fall må du på visning. men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? 9550561[/snapback] det var litt rart at du sa det... for i opplering boka mi (07) så står det i et kapitel at mopeden kan ha ubegrensa effekt så legne den går i 45km/t på flatt mark? Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ja, topic sier det meste: er powerfilter lovlig? 9545984[/snapback] du kan trimme mopeden etc så mye du vil, BARE så lenge den går i 45km/t på flat mark... det er feil.er ikke bare fartsøkning som er ulovlig, men all slagt form for effektøkning. men! selvsagt, man blir ikke tatt for trim om man ikke blir busta for å kjøre over 45, verste fall må du på visning. men anyway, hvorfor i allverden skal du ha powerfilter? 9550561[/snapback] du sier at "all slagt form for effektøkning" det er også feil, jeg skrev lenger opp at man kunne snakke seg fra det.. jeg hadde hvertfall nekta bot.. Men absolutt alle endringer er ulovlig uansett om det gir effektøkning eller ikke. om du borrer hull for å få bedre lyd er ikke dette lov selvom det ikke gir effektøkning. all "skal" være "originalt. 9552000[/snapback] trur det svare har blitt litt tolket feil og det beklager jeg... all TRIMING er ulovelig færdig me den saken, powerfilter øker bare litt ytelse på mopedn og i værste fall så kan den gå værre... så ingen vits i og legge pæng i PF Endret 23. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når man ser sånn på det er jo alt lov så lenge man ikke blir tatt. Bankran også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Powerfilter tas som trim. Lenke til kommentar
CreativeCoding Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan fint trimme mopeden, slik at du får et helt sykt moment. Bare den ikke går fortere enn 45, samt du må få nytt vognkort når du øker HK:. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan fint trimme mopeden, slik at du får et helt sykt moment. Bare den ikke går fortere enn 45, samt du må få nytt vognkort når du øker HK:. 9556656[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 kan jo ikke ha mer enn 4,5 hk nei. å ja det er jeg forbanna sikker på. min har 3.5 org, så et "sykt moment" med 4,5 er vell noe drøyt. Lenke til kommentar
CreativeCoding Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan fint trimme mopeden, slik at du får et helt sykt moment. Bare den ikke går fortere enn 45, samt du må få nytt vognkort når du øker HK:. 9556656[/snapback] Nei. 9556881[/snapback] Jo, finn paragrafen din først. Så skal jeg heller gidde å poste min! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enhver endring i motorytelse tas som trim. Er ikke tillat å bytte til andre drev en gang. Ring og hør med biltilsynet hvis dere ikke tror meg. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 CreativeCoding, du tar feil. stemmer det ekwathne skriver. vis den paragrafen din du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå