Gå til innhold

Premium med HDMI kommer NÅ - ny pris..


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk.

Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? :p

Lenke til kommentar

Ringte til Elkjøp kundeservice i dag, og de kunne bekrefte at den ble solgt i andre Elkjøp butikker til 2895, men at Ålesunds butikken av en eller annen grunn hadde satt opp prisen til 3295,-

 

Fikk beskjed om at siden de hadde prisgaranti kunne jeg bare nevne dette når jeg kom til butikken, så skulle jeg vel få den til 2895,-

Lenke til kommentar
Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk.

Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? :p

Selv om Elkjøp-butikkene er i samme kjede, er de fremdeles individuelle butikker og kan prise produktene slik de vil. Det eneste de forplikter seg til er, slik jeg har forstått det, prisene som står i tilbudsblekka.

Lenke til kommentar
Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk.

Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? :p

Selv om Elkjøp-butikkene er i samme kjede, er de fremdeles individuelle butikker og kan prise produktene slik de vil. Det eneste de forplikter seg til er, slik jeg har forstått det, prisene som står i tilbudsblekka.

Er ikke hele tiden det skjer heller da, har hatt noen tilfeller der varen har vært mye dyrere enn det den skulle være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...