kilik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk. Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje litt off-topic, men er det noen som vet om disse nye konsollene kommer til å ha et lavere støynivå enn "forgjengerene"? Lenke til kommentar
cstromme_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ringte til Elkjøp kundeservice i dag, og de kunne bekrefte at den ble solgt i andre Elkjøp butikker til 2895, men at Ålesunds butikken av en eller annen grunn hadde satt opp prisen til 3295,- Fikk beskjed om at siden de hadde prisgaranti kunne jeg bare nevne dette når jeg kom til butikken, så skulle jeg vel få den til 2895,- Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk. Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? Selv om Elkjøp-butikkene er i samme kjede, er de fremdeles individuelle butikker og kan prise produktene slik de vil. Det eneste de forplikter seg til er, slik jeg har forstått det, prisene som står i tilbudsblekka. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Riktig, samt at de ikke skal prise seg dyrere enn konkurrenter/andre elkjøper i nærområdet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror det var 2895,- ved min lokale Elkjøp. Merkelig at prisene varierer fra butikk til butikk. Å er det det? er jo ikke så rart da når noen butikker er Über store mens noen ikke er så store og kanskje ikke har så mange kunder som de Über store butikkene...Men når du sier det så bør de egentlig ha samme pris, ettersom det er den samme kjeden...hm...Kanskje det er griskheten som slår inn? Selv om Elkjøp-butikkene er i samme kjede, er de fremdeles individuelle butikker og kan prise produktene slik de vil. Det eneste de forplikter seg til er, slik jeg har forstått det, prisene som står i tilbudsblekka. Er ikke hele tiden det skjer heller da, har hatt noen tilfeller der varen har vært mye dyrere enn det den skulle være. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er riktig, feil kan skje - men da er det bare å påpeke det til butikken, så fikses det selvfølgelig . Lenke til kommentar
cstromme_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, jeg fikk kjøpe den på Elkjøp Ålesund i dag for 2895,- Lot 0735! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hører du forskjell? Bråker den mindre? Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Går bare og venter på å skrape sammen nok penger til å kjøpe en Lot 0735 på Elkjøp Lillehammer. Spent på å finne ut om det er Falcon-kort i den eller ikke Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, jeg fikk kjøpe den på Elkjøp Ålesund i dag for 2895,- Lot 0735! var det med Forza 2 og Viva Pinata? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er de begynte å selge pakkene bundla med spill i Norge allerede? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er de begynte å selge pakkene bundla med spill i Norge allerede? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86443 Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 XBOX 360 ZAPHYRE M/20GB HD Har dem inne i lakselv alle fall. var å så på den i dag. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er de begynte å selge pakkene bundla med spill i Norge allerede? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86443 Ååååh.. Hvorfor har de ikke denne inne på Elkjøp/Expert her jeg bor. Skulle jeg kjøpt en pronto siden min er på ferie i Tyskland. Noen Elkjøp/Expert gutter her som kan bekrefte om denne er kommet til disse kjedene? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fekk inn 6 stk xbox 360 med HDMI på elkjøp stormarked stord idag Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den på MPX var jo uten HDMI, om det har noe og si for deg.. Er det det som er den offisielle pakken i Europa? Forza2 og Viva pinata? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare 6 stk? Var det de bundla med spill eller bare boxen? Har MS produksjonsproblemer? Her i byen har jo verken Expert eller Elkjøp Xbox 360 inne. Ja så det etterpå at det var uten HDMI. Trodde disse nye pakkene var med HDMI box jeg. MS forvirrer meg med sitt utvalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå