SpecialForce Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå koster den 120 gig harddisken til xbox 1600 kr eller noe sånt da. Så hvis du vil ha den også en gang så er det 600 kr billigere og kjøpe elite. Da får du den også i sort. Jeg er keen på og kjøpe elite bare pga. sort fargen 9584874[/snapback] eller du kan montere et kulere kabinett og blaster 360 som finnes på modnet.no Ja, jeg har gjort det.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kabinetta som selges på Modnet er altfor små, og sprekker for lett. Crappy vare. Styr unna. Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet SKU'en på premium med HDMI? Forrige revisjon hadde B4J-00102. Den som butikkene tar inn idag har B4J-00120. Er dette versjonen med HDMI? Ikke så lett å se på eksen når en kjøper over nettet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 120 er den med HDMI ja . Så helt riktig, se etter den SKU'en, og ting ordner seg. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpte X360 i går, og det sto HDMI på eska, men finner ikke "hullet" på boxen. Fikk heller ikke HDMI kabel med, kun komponent.. ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hdmi kabel skal ihvertfall ikke følge med Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 HDMI-utgangen er vel rett over den vanlige AV-utgangen, altså der du stikker inn den medfølgene komponent/kompositt-kabelen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hdmi kabel skal ihvertfall ikke følge medEr det ikke akkurat det som skal følge med? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, HDMI-kabel skal være med. Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 De sa tidligere at kabel ikke følger med. Men nå svirrer det rykter om at kabel skal følge med. Jeg tror ikke det blir med kabel før det kommer den pakken med 2 spill inkludert. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det ikke akkurat det som skal følge med? Ja, HDMI-kabel skal være med. Nei, HDMI kabel følger IKKE med Premiumen med HDMI. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Microsoft bekrefter overfor Gamer.no at denne strategien også gjelder i Norge: – I løpet av de kommende månedene vil også i Norge gradvis introdusere nye Premium-modeller med HDMI-utgang. Det avhenger av tilbud og etterspørsel om den nye modellen på sikt overtar etter den gamle, forteller Tony Renstrøm, Business Manager hos Microsoft Norge. Renstrøm forteller videre at det vil følge med HDMI-kabeler i de nye eskene, og den veiledende prisen blir som før. Det vil fortsatt være mulig å bruke komponentkabel. Gamer.no Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, jeg kjøpte en Premium med HDMI. Og det er ikke bilde av HDMI kabel på utsiden av esken (der du ser alt tilbehøret) og ei heller en HDMI kabel oppi esken. Så... Hjelper fint lite hva Renstrøm forteller, når det faktisk ikke stemmer per dags dato. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var heller ikke med HDMI kabel til min eller mine 2 kamerater sine som har blitt kjøpt de siste 2 ukene.. Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har microsoft fått installert ekstra kjøleribber på denne konsollen? Mye av grunnen til at forrige revisjoner har hatt mye feil med varmgang er en alt for liten kjøleribbe til GPU. Forrige gang jeg prøvde Xbox, fikk jeg en maskin som hang seg i tide og utide. Greit å få slippe slikt igjen. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 så at premiumen kosta 2750 elns på siba sin hjemmeside er dette den nye med hdmi-out og de nye chippene osv? Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 så at premiumen kosta 2750 elns på siba sin hjemmesideer dette den nye med hdmi-out og de nye chippene osv? Maskinene som har SKU B4J-00120 har HDMI ut, men maskinene med 65nm-CPU(Falcon), har ikke kommet på markedet ennå. Lenke til kommentar
cstromme_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var innom Elkjøp Ålesund i går, og der hadde de priset Premium med HDMI til 3295,- !! Dette kan da umulig stemme? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har bare 2 Halo utgaver på elkjøp i skien.. Får håpe de får inn de nye oppdaterte konsollene = ) Lenke til kommentar
cstromme_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hva de koster i resten av landet? Er dette kun min lokale Elkjøp butikk som har satt prisen til 3295? Ser tidligere i tråden her at den var å finne til under 3000 i andre Elkjøp butikker, eller er det bare jeg som leser feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå