MrLee Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kommer sikkert til å kjøpe 360 premium med HDMI i dag (hvis jeg finner), men jeg trodde HDMI kabel var med i pakken, men jeg tar vel feil da? Så på elkjop.no at det var inkludert HDAV kabel. Noen som vet hva forskjellen på HDMI og HDAV er? 9586252[/snapback] Bare for å bekrefte/avkrefte dette her. NEI, det er IKKE HDMI kabel med i Premium boksen! Sånn Og, vær obs på at prisforskjellene på HDMI kabler er nokså...crazy. Jeg endte opp med å kjøpe en til 219,- på 2 m, istedet for å kjøpe en for 769 fra Monster, på 2 meter. Ikke vet jeg om jeg hadde sett forskjellen på min 42", men bildet er ihvertfall litt bedre enn det var med HDAV kabelen som fulgte med boksen 9592376[/snapback] det er vel digitale signasler uansett... tror monster o.l. lever litt videre på de store forskjellene på kabelkvalitet det var på analoge signaler.. clas ohlson har de rimeligste hdmi kablene her i stavanger området i alle fall-- Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 noen som vet om premium med HDMI har kommet til Bergen? 9592458[/snapback] Elkjøp på Åsane, eller Fana har den ihvertfall ikke inne. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 det er vel digitale signasler uansett... tror monster o.l. lever litt videre på de store forskjellene på kabelkvalitet det var på analoge signaler.. clas ohlson har de rimeligste hdmi kablene her i stavanger området i alle fall-- 9592481[/snapback] Indeed. Jeg kjøpte faktisk på Jæren Data, siden det var på vei hjem. 219 spenn skal jeg stå i Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Han mente vel at det er HDMI på på alle de 3, men det er "kun" Elite det følger med HDMI kabel i pakken... 9585280[/snapback] Ai ai ai, my bad! Fikk ikke med meg ordet "kabel". Sorry, Baywatch_Mitch... 9585601[/snapback] Sånn kan det gå når du ikke leser posten skikkelig før du voldtar tastaturet..... Nei det er vel ikke mulig å bli sur nå som HALO3 er ute og det står en ny XBOX i stua! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er premiumer med HDMI på Elkjøp Tiller (Trondheim). Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er premiumer med HDMI på Elkjøp Tiller (Trondheim). 9593277[/snapback] Elkjøp på Lørenskog har også Premium med HDMI og Halo Edition med HDMI Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvordan fungerer digital lydutgang på konsollene med hdmi? På den tradisjonelle boxen sitter jo optical out på AV-kabelen. Gjør den fremdeles det? -slik at vi med HDTV, og forsterker uten HDMI, må plutte i hele det gamle kabel-nøste for å då digital lyd inn i forsterker. Eller er det laget en bedre løsning på det? Lenke til kommentar
kokka Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 HDMI er både lyd og bilde Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg var å kjøpte meg en Premium med HDMI idag på Elkjøp i Sarpsborg. Deilig. Betjeningen hadde dog ikke hørt noe om dette, men jeg tvang dem til å sjekke, og jeg hadde rett Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg var å kjøpte meg en Premium med HDMI idag på Elkjøp i Sarpsborg. Deilig. Betjeningen hadde dog ikke hørt noe om dette, men jeg tvang dem til å sjekke, og jeg hadde rett 9594959[/snapback] Mye ga du? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvordan fungerer digital lydutgang på konsollene med hdmi? På den tradisjonelle boxen sitter jo optical out på AV-kabelen. Gjør den fremdeles det? -slik at vi med HDTV, og forsterker uten HDMI, må plutte i hele det gamle kabel-nøste for å då digital lyd inn i forsterker. Eller er det laget en bedre løsning på det? 9594926[/snapback] HDMI er både lyd og bilde 9594943[/snapback] Men hva gjør man hvis man vil ha lyd til en forsterker uten HDMI og lyd til en tv med HDMI? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvordan fungerer digital lydutgang på konsollene med hdmi? På den tradisjonelle boxen sitter jo optical out på AV-kabelen. Gjør den fremdeles det? -slik at vi med HDTV, og forsterker uten HDMI, må plutte i hele det gamle kabel-nøste for å då digital lyd inn i forsterker. Eller er det laget en bedre løsning på det? 9594926[/snapback] HDMI er både lyd og bilde 9594943[/snapback] Men hva gjør man hvis man vil ha lyd til en forsterker uten HDMI og lyd til en tv med HDMI? 9594985[/snapback] Da gjør man som meg..Bruker en optisk lydutgang fra anlegget til maskin...Vet ikke om det er en sånn utgang på 360 men, jeg gjør hvertfall sånn på PS3 Lenke til kommentar
patham Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Da var en plukket opp fra Elkjøp i Tromsø Sammen med et eksemplar med GeoW. Siden de ikke hadde Halo3 måtte jeg må expert. Men men digg høre Halo3 musikken igjen Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 HDMI er både lyd og bilde 9594943[/snapback] Jeg er klar over det. men jeg har ikke HDMI i surroundreceivern. Så jeg må brukte optisk kabel. Må jeg koble i hele det vanlige kabelkalaset for å få denne utgangen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Blir optisk kabel ut til forsterkeren. Og hdmi til tven ja. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg var å kjøpte meg en Premium med HDMI idag på Elkjøp i Sarpsborg. Deilig. Betjeningen hadde dog ikke hørt noe om dette, men jeg tvang dem til å sjekke, og jeg hadde rett 9594959[/snapback] Mye ga du? 9594964[/snapback] 2900 Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen med en av de nye Premiumene som kan si meg LOT-nummeret på dem? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som veit åssen DVD-rom drev det er i de "nye" boksene? Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Mitt lotnummer er i alle fall "728" Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Mitt lotnummer er i alle fall "728" 9598819[/snapback] Ok, da er sjansen stor for at du har det stilleste DVD-drevet, BenQ. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå