Gå til innhold

Premium med HDMI kommer NÅ - ny pris..

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På ELITE følger det også med HDMI kabel.

Det gjør det ikke på Halo LE, og Premium Edition.

Halo edition har derimot Play and Charge kit.

9585066[/snapback]

Øhm... Er du litt kort? Greit å ikke være velinformert hele tiden, men når du svarer i en tråd med tittel "Premium med HDMI kommer NÅ" og sier at Premium ikke har HDMI, så begynner jeg å lure... :hmm:

Lenke til kommentar

Fra TeamXbox.com

How to Tell if an Xbox 360 Premium Comes with HDMI

There have been reports that the only way to find out if an Xbox 360 Premium comes with HDMI is by looking at the back of the box and look for the HDMI logo (picture below).

However, if you follow this rule, you may end up waiting too many days to get your Xbox 360 with HDMI.

The admin of TeamBio found out that there are Xbox 360 Premium systems with HDMI that has no HDMI logo on the back of the box. Upon further research, this avid consumer found that what you need to look for is the product’s part number.

If the Xbox 360’s product number is MS 882224380751, then you have a Premium with HDMI, no matter if the HDMI logo is missing. The product number for the previous SKU was MS 882224035811.

http://news.teamxbox.com/xbox/14651/How-to...omes-with-HDMI/

Lenke til kommentar
På ELITE følger det også med HDMI kabel.

Det gjør det ikke på Halo LE, og Premium Edition.

Halo edition har derimot Play and Charge kit.

9585066[/snapback]

Øhm... Er du litt kort? Greit å ikke være velinformert hele tiden, men når du svarer i en tråd med tittel "Premium med HDMI kommer NÅ" og sier at Premium ikke har HDMI, så begynner jeg å lure... :hmm:

9585143[/snapback]

Han mente vel at det er HDMI på på alle de 3, men det er "kun" Elite det følger med HDMI kabel i pakken...

Lenke til kommentar

Jeg kommer sikkert til å kjøpe 360 premium med HDMI i dag (hvis jeg finner), men jeg trodde HDMI kabel var med i pakken, men jeg tar vel feil da? Så på elkjop.no at det var inkludert HDAV kabel. Noen som vet hva forskjellen på HDMI og HDAV er?

Lenke til kommentar
Er vel like greit med ein Premium vel? Er gerit å kunne laste ned demoer og det som bedre er? Minnekort er jo skamdyrt i forhold til antall MB man får, er jo forsåvidt HDD`en til 360 generellt, men den gir meir bang for the bucks enn eit enkelt minnekort.

9586223[/snapback]

Er ikke online med konsoller så har null bruk for harddisk. Dessuten minnekortet følger med i pakken. Må ikke kjøpe ved siden av lenger, så det er "gratis". Og 256mb er faktisk ikke så ille, kan laste ned Live arkade spill osv på det. Er vel bare demoer som blir for stort.

Lenke til kommentar
Jeg kommer sikkert til å kjøpe 360 premium med HDMI i dag (hvis jeg finner), men jeg trodde HDMI kabel var med i pakken, men jeg tar vel feil da? Så på elkjop.no at det var inkludert HDAV kabel. Noen som vet hva forskjellen på HDMI og HDAV er?

9586252[/snapback]

360-Xbox%20360%20Component%20HDAV%20Cable.jpg

kobling-hdmi.jpg

du får litt bedre bilde med hdmi

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Er ikke online med konsoller så har null bruk for harddisk. Dessuten minnekortet følger med i pakken. Må ikke kjøpe ved siden av lenger, så det er "gratis". Og 256mb er faktisk ikke så ille, kan laste ned Live arkade spill osv på det. Er vel bare demoer som blir for stort.

9586257[/snapback]

Aha, det hadde eg ikkje fått med meg. Men da er det jo ein glimrende løsning :)

Lenke til kommentar

9586252[/snapback]

Bare for å bekrefte/avkrefte dette her.

NEI, det er IKKE HDMI kabel med i Premium boksen! Sånn :)

Og, vær obs på at prisforskjellene på HDMI kabler er nokså...crazy. Jeg endte opp med å kjøpe en til 219,- på 2 m, istedet for å kjøpe en for 769 fra Monster, på 2 meter. Ikke vet jeg om jeg hadde sett forskjellen på min 42", men bildet er ihvertfall litt bedre enn det var med HDAV kabelen som fulgte med boksen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...