Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei eg gidder ikkje stresse med å få bytte den. Når det er sagt er begge mine HDMI innganger okkupert av PS3 og DVD-spiller. 360`en skal får kose seg på kompoent inngangen ei god stund til tror eg Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg var innom Elkjøp Lillehammer torsdag forrige uke, og han jeg snakket med da hadde ingen anelse om Premium'er med HDMI. Men det virket som om han generelt ikke visste mye om spill-avdelingen Håper dette stemmer, har sikla på Xbox en stund nå, men har venta på Premium med HDMI. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg VET at det stemmer. Butikken må bare ha husket å bestille de nye varene . Er det noen måte å se hvilke Xboxer som har HDMI(Modellnummer e.l.)? 9563294[/snapback] Ja, dette står utenpå pakken, samt at det er et eget nytt modellnummer i datasystemet til butikken, med info om at denne har HDMI . Man har vel ubetinget angrerett hvis du ikke klarer å holde ut for 14 dager. (og bare så du vet det vill jeg bare ha hdmi siden jeg bare har en komponentinngang som jeg bruker til wii). Tror ikke det er noen merkbar forskjell. 9564767[/snapback] Nei, man har kun angrerett om man har kjøpt på internett, samt at varen må leveres i tilnærmet samme stand og mengde som da man kjøpte den. Så har kunde kjøpt på internett så _kan_ han ha angrerett, men ikke helt sikkert, kommer ann på bruk. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, man har kun angrerett om man har kjøpt på internett, samt at varen må leveres i tilnærmet samme stand og mengde som da man kjøpte den. Så har kunde kjøpt på internett så _kan_ han ha angrerett, men ikke helt sikkert, kommer ann på bruk. 9565036[/snapback] Har ikke Elkjøp 30-dagers returrett på varer kjøpt i butikken? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jo det stemmer, men det har ingenting med angrerettloven å gjøre . Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du får si fra når du får inn denne godbiten på Elkjøp Lade da Alastor. Kommer innom og henter en så fort de er på lager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Elkjøp Lade finnes ikke . Vi heter Leangen. På Lade ligger Expert, Siba og Lefdal. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Den rett ved KBS-senteret, sant? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Bingo, rett bak Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Heh så du jobber på Elkjøp Leangen Alastor? Så snedig for meg siden det er min nærmeste Elkjøp-butikk. Hvis du sier fra når dere får inn hdmi-bokser så har dere et garantert salg fra meg hvertfall; men det er kanskje jeg som bør bekymra for ikke å få kjøpt box med én gang og ikke dere som bør være bekymra for å ikke få solgt de Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Heh så du jobber på Elkjøp Leangen Alastor? Så snedig for meg siden det er min nærmeste Elkjøp-butikk. Hvis du sier fra når dere får inn hdmi-bokser så har dere et garantert salg fra meg hvertfall; men det er kanskje jeg som bør bekymra for ikke å få kjøpt box med én gang og ikke dere som bør være bekymra for å ikke få solgt de 9567922[/snapback] Dette er vel kanskje litt off-topic, men la gå: Kommer bort og kjøper en så fort jeg hører at dere har inne jeg også, jeg trenger en å spille på mens min er inne til reprasjon Endret 24. september 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hansii: Ække heeelt lysten på å selge ut xbox360'er som mest sannsynlig kommer i retur på 30 dager. Ikke at jeg kan hindre deg, men nå vet du hva jeg synes om det . Avdelingen jeg er ansvarlig for taper penger på det . Men ja, jobber på leangen, har jobba der siden Juli i år. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Beklager, jeg har nå funnet ut at prisen ikke er den samme som før..den er hakket høyere, vet ikke nøyaktig hva den lander på ennå. Beklager virkelig denne feilinformasjonen, jeg var ikke god nok på kvalitetssikring, bare glad for at HDMI-versjon nå var på vei. Men, en god nyhet er at vi på leangen iallefall får den nå på onsdag, i løpet av formiddagen. Det betyr at andre butikker mest sannsynlig får den i samme tidsområde. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Nydelig. Får dere inn mange? Jeg kommer og henter en sammen med en utgave av halo 3 imorgen tidlig da. Er prisen den samme som i nettbutikken (2995,-)? Endret 25. september 2007 av Freem@n Lenke til kommentar
Dec Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Med Halo 3 release, hdmi utgang og en ellers sterk line-up for høsten og vinteren er jeg sikker på at konsollsalget på 360 vil gjøre ett kraftig bykst igjennom vinteren, både i Norge og ellers i Europa! Handler om å få lurt folk inn på Live også, så de oppdager hva dette handler om, utover singleplayer mulighetene som alle kjenner til på alle formatene. Sorry, litt off-topic her ser jeg Lenke til kommentar
Micern Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 500 kroner ekstra var litt drøyt for meg for bare en HDMI-port Har uansett ikke noen ledige HDMI-porter på TV-en (DVD og PC), så blir nok VGA på meg, og tvilsomt at jeg gidder å bruke 500 kroner ekstra på noe jeg ikke kommer til å bruke uansett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Lite spørsmål: kjøpe VGA kabel til 360 sammen med vanlig premium eller premium med hdmi og kabel? (komponent plass kommer til å bli opptatt) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Elkjøp har egentlig den billigste premiumversjonen av 360 du kan finne i Norge. Endret 25. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Skuffende at prisen gikk opp igjen ja, blir nok ikke noen handel for min del. Er det veilendene priser Elkjøp bruker på alle X360 konsollene nå? Lars Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Søren å! 500 kroner ekstra. Nei, da blir det nok ikke kjøp fra meg. Forter meg å bestille en i dag så jeg ikke må betale ekstra Endret 25. september 2007 av Fastlane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå