Gå til innhold

Premium med HDMI kommer NÅ - ny pris..


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg VET at det stemmer. Butikken må bare ha husket å bestille de nye varene :).

 

Er det noen måte å se hvilke Xboxer som har HDMI(Modellnummer e.l.)?

9563294[/snapback]

Ja, dette står utenpå pakken, samt at det er et eget nytt modellnummer i datasystemet til butikken, med info om at denne har HDMI :).

 

Man har vel ubetinget angrerett hvis du ikke klarer å holde ut for 14 dager. (og bare så du vet det vill jeg bare ha hdmi siden jeg bare har en komponentinngang som jeg bruker til wii). :) Tror ikke det er noen merkbar forskjell.

9564767[/snapback]

Nei, man har kun angrerett om man har kjøpt på internett, samt at varen må leveres i tilnærmet samme stand og mengde som da man kjøpte den. Så har kunde kjøpt på internett så _kan_ han ha angrerett, men ikke helt sikkert, kommer ann på bruk.

Lenke til kommentar
Nei, man har kun angrerett om man har kjøpt på internett, samt at varen må leveres i tilnærmet samme stand og mengde som da man kjøpte den. Så har kunde kjøpt på internett så _kan_ han ha angrerett, men ikke helt sikkert, kommer ann på bruk.

9565036[/snapback]

Har ikke Elkjøp 30-dagers returrett på varer kjøpt i butikken?

Lenke til kommentar

Heh så du jobber på Elkjøp Leangen Alastor? Så snedig for meg siden det er min nærmeste Elkjøp-butikk. Hvis du sier fra når dere får inn hdmi-bokser så har dere et garantert salg fra meg hvertfall; men det er kanskje jeg som bør bekymra for ikke å få kjøpt box med én gang og ikke dere som bør være bekymra for å ikke få solgt de :)

Lenke til kommentar
Heh så du jobber på Elkjøp Leangen Alastor? Så snedig for meg siden det er min nærmeste Elkjøp-butikk. Hvis du sier fra når dere får inn hdmi-bokser så har dere et garantert salg fra meg hvertfall; men det er kanskje jeg som bør bekymra for ikke å få kjøpt box med én gang og ikke dere som bør være bekymra for å ikke få solgt de :)

9567922[/snapback]

Dette er vel kanskje litt off-topic, men la gå:

Kommer bort og kjøper en så fort jeg hører at dere har inne jeg også, jeg trenger en å spille på mens min er inne til reprasjon

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar

Beklager, jeg har nå funnet ut at prisen ikke er den samme som før..den er hakket høyere, vet ikke nøyaktig hva den lander på ennå.

 

Beklager virkelig denne feilinformasjonen, jeg var ikke god nok på kvalitetssikring, bare glad for at HDMI-versjon nå var på vei.

 

Men, en god nyhet er at vi på leangen iallefall får den nå på onsdag, i løpet av formiddagen. Det betyr at andre butikker mest sannsynlig får den i samme tidsområde.

Lenke til kommentar

Med Halo 3 release, hdmi utgang og en ellers sterk line-up for høsten og vinteren er jeg sikker på at konsollsalget på 360 vil gjøre ett kraftig bykst igjennom vinteren, både i Norge og ellers i Europa!

 

Handler om å få lurt folk inn på Live også, så de oppdager hva dette handler om, utover singleplayer mulighetene som alle kjenner til på alle formatene.

 

Sorry, litt off-topic her ser jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...