Avenged Sevenfold Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, sant det. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper de kommer i starten av neste uke. Vet ikke om jeg klarer å vente enda en uke for å kjøpe X360, selv om jeg vet det er bedre pga bedret kjøling. Dessuten vil jeg gå glipp av CoD 4 betaen hvis jeg venter 9549016[/snapback] Hvis ikke elkjøp får inn de nye modellene innen onsdag blir jeg sjokkert, er jo ganske idiotisk hvis alle elkjøp butikkene er tomme for 360'er når Halo 3 kommer ut 9549089[/snapback] Ja der sa du noe.. det hadde vært driti ut! Men tipper de kjører 399,- fordi de tenker de kommer til å ta inn igjen ganske manger penger på 360 salg.. så de får nok ordnet det.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det kan godt hende varen ikke kommer til samme dato som halo3. Nå er det ikke noe sted vært planlagt at HDMIversjon skulle komme samtidig med halo3, det bare ble sånn at de kom mer eller mindre samtidig . Så det kan faktisk være slik at elkjøpbutikkene ikke har xbox360 inne onsdag morgen. Og ang det å tjene penger, så er det ikke slik at det viktigste er å tjene penger på xbox360maskinen - det viktigste er å selge den til riktig pris. Både maskinen og halo3 . Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva utgjør forskjellen med å ha HDMI? Har HDMI på tven, men bruker en VGA-kabel til boxen. Går jeg glipp av mye her eller? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) HDMI=digital overføring av lyd og bilde. VGA kabelen er analog overføring av bare bilde. Bortsett fra at jeg har hørt at VGA kabelen på xbox360 gir litt blassere farger i forhold til f.eks. komponentkabelen så vet jeg ikke om du vil se forskjell. Dvs det kan hende du ser litt forskjell om du har en TV på 40" eller mer, kanskje. Så blir det jo mindre kabelrot da. Endret 23. september 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nah, 32" Fungerer greit hvertfall. Men klart at digitalt er bedre enn analogt. Kjører HDMI fra MacBooken, og det funker smuud. Lenke til kommentar
cstromme_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 HDMI=digital overføring av lyd og bilde. VGA kabelen er analog overføring av bare bilde. Bortsett fra at jeg har hørt at VGA kabelen på xbox360 gir litt blassere farger i forhold til f.eks. komponentkabelen så vet jeg ikke om du vil se forskjell. Dvs det kan hende du ser litt forskjell om du har en TV på 40" eller mer, kanskje. Så blir det jo mindre kabelrot da. 9554770[/snapback] Det er heller tilfellet at komponent-kabelen gir litt mer overmettede farger enn HDMI utgangen. HDMI signalet er så korrekt bilde som du kan få ut av 360-en, men en del foretrekker komponenten siden man får inntrykket av at fargene er blassere på HDMI-en. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser at Siba har Xbox360 Pro på lager til 2500 kr. Er Pro betegnelsen på den nye premium med Hdmi utgangen? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Pro er Premium 9562173[/snapback] Surt.... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen måte å se hvilke Xboxer som har HDMI(Modellnummer e.l.)? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det skal stå på pakken meiner eg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kan sikkert bare se etter "Hdmi cabel included". Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har lest at det skal være et lite bilde av det kjente "HDMI" ikonet. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen som vet noe mer om når Xboxen 360'n med HDMI kommer denne uka? Altså hvilken dag? Hvis jeg bestiller Premium over nettet, vil de først bli kvitt de uten HDMI før de selger de med HDMI? Så hvis jeg bestiller Premium den dagen de nye kommer, så vil jeg få den nye og ikke den gamle? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tror rett og slett det tryggeste er å oppsøke fysiske butikken og sjekke personlig om det står HDMI på pakken. Kan jo selvfølgelig sende mail til samtlige webshops å forhøre deg om saken. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Betyr dette at det er mer Elite-maskiner på vei til vårt ringe land også? Venter veldig på min som skal komme til EB. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Deilig timing, hadde tenkt til å kjøpe premium nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Deilig timing, hadde tenkt til å kjøpe premium nå. 9564714[/snapback] Eg bestilte meg ein Premium forirge torsdag, så kom denne nyheten i helga Flott timing, er vel ikkje noe nytt når det gjelder meg. 10 dager ca etter at eg kjøpte med PS3 fra statene kom prisreduksjonen Eg overlever tror eg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Man har vel ubetinget angrerett hvis du ikke klarer å holde ut for 14 dager. (og bare så du vet det vill jeg bare ha hdmi siden jeg bare har en komponentinngang som jeg bruker til wii). Tror ikke det er noen merkbar forskjell. Endret 24. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå