enl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tenker microsoft selger ut sine gamle problemkonsoller. For å gjøre dem mer attraktive, legger de ved et par spill. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja så det etterpå at det var uten HDMI. Trodde disse nye pakkene var med HDMI box jeg.MS forvirrer meg med sitt utvalg Ja, nye tilbudet er med HDMI, men butikkene prøver å kvitte seg med de konsollene uten HDMI først. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så denne bundlen som kommer er ikke "alt i en boks"? Butikkene bare slenger ihop varene de har på lager? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så denne bundlen som kommer er ikke "alt i en boks"? Butikkene bare slenger ihop varene de har på lager? Regner med sjappene lager egne bundles med gamle versjoner, for å bli kvitt dem før MS kommer med sine. Men bare en teori, ikke fakta.. Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så denne bundlen som kommer er ikke "alt i en boks"? Butikkene bare slenger ihop varene de har på lager? Regner med sjappene lager egne bundles med gamle versjoner, for å bli kvitt dem før MS kommer med sine. Men bare en teori, ikke fakta.. Kan virke slik. Var en tur og kikket etter nye konsoller idag, men elkøp, expert og eb games hadde bare gamle konsoller på lager. Må kanskje vente til etter julerushet med å handle ny konsoll Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Var også å så etter ny 360 idag. Holdt på å få hakeslepp når jeg spurte om prisen på Expert. En Premium, med HDMI utgang skulle de ha latterlige 3800,- for. Prøvde å fortelle at det måtte være umulig, da nettbutikken oppererer med 2799,- for Premium, men nei det nekta de for. Skulle foresten også ha 2700,- for Core Heia Expert! Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Premium med HDMI for 3800?? http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=B4J00120 2.699 ,- om du bestiller på nettet. Dette er den billigste jeg har funnet, tror jeg skal bestille derifra ^^ Edit: Så ikke at du hadde sett på nett Men hvorfor bestiller du ikke fra nett i stedenfor fra butikken ? Endret 20. oktober 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Veiledende pris med HDMI er 2995,-. Ikke la dere lure til å betale noe mer enn det i alle fall. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei var bare å sjekket om de solgte den for samme pris i butikk. Noe de tydeligvis ikke gjorde. Kan ikke fatte og forstå at de selger den for 1000,- mer i butikk. Jo kunne bestilt på nett, men jeg liker ikke å vente på ting Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Tar vel normalt 1-2 dager om du ikke bor langt til skogs o_O Edit: Har bestilt min Xbox 360 Premium fra expert med forza 2 + hjemlevering på døra for 3400 kroner ^^ billig faktisk. Endret 20. oktober 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå