Gå til innhold

Premium med HDMI kommer NÅ - ny pris..


Alastor

Anbefalte innlegg

Er vel ingen som har sagt at det blir 500 mer? Ville i såfall vært veldig merkelig med et såpass prisforskjell bare pga en ekstra port...er jo ingen ekstra "features" som sådan, bare en alternativ outputkanal. Likså attraktivt med en "gammel" boks hvis prishoppet blir for stort for min del hvertfall

 

edit: Aha, nettpris ja. Merkelig opplegg, fikk lyst på en box uten hdmi nå. Er jo bare 900 opp til Elite'en med vesentlig større harddisk

Endret av halopete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, satte ikke Microsoft ned veiledende pris for Premium til 2400 i august?

9572110[/snapback]

 

Kopiert fra MS sin press release

From Friday, 24th August 2007, new estimated retail pricing will come into effect for Xbox 360 in Europe.  The Xbox 360, which includes a 20GB hard drive and one wireless controller, will be reduced by €50 to carry an estimated retail price of €349.99 (NOK 2.995,-).  The entry-level Xbox 360 Core console, perfect for those wishing to make their first foray  into the gaming and entertainment world of Xbox, will be reduced by €20 to carry an estimated retail price of €279.99 (NOK 2.395,-).
Lenke til kommentar
[Kopiert fra MS sin press release
From Friday, 24th August 2007, new estimated retail pricing will come into effect for Xbox 360 in Europe.  The Xbox 360, which includes a 20GB hard drive and one wireless controller, will be reduced by €50 to carry an estimated retail price of €349.99 (NOK 2.995,-).  The entry-level Xbox 360 Core console, perfect for those wishing to make their first foray  into the gaming and entertainment world of Xbox, will be reduced by €20 to carry an estimated retail price of €279.99 (NOK 2.395,-).

9572233[/snapback]

 

Aha, så med norske avgifter så blir prisen oppunder 3 000.

Lenke til kommentar
[Kopiert fra MS sin press release
From Friday, 24th August 2007, new estimated retail pricing will come into effect for Xbox 360 in Europe.  The Xbox 360, which includes a 20GB hard drive and one wireless controller, will be reduced by €50 to carry an estimated retail price of €349.99 (NOK 2.995,-).  The entry-level Xbox 360 Core console, perfect for those wishing to make their first foray  into the gaming and entertainment world of Xbox, will be reduced by €20 to carry an estimated retail price of €279.99 (NOK 2.395,-).

9572233[/snapback]

 

Aha, så med norske avgifter så blir prisen oppunder 3 000.

9572277[/snapback]

Ser sånn ut, de norske prisene var i den orginale presse meldingen (det var ikke jeg som la de til)

Lenke til kommentar
Yesyes, da kan jeg fortelle at Premium med HDMI kommer til norge i neste uke :). i alle fall til Elkjøpbutikker rundt i det ganske land (eneste bekreftede informasjonen jeg har av naturlige grunner), men jeg regner jo med dette gjelder andre kjeder også.

 

Det forutsetter jo selvfølgelig at butikkene har solgt ut det de har av ikke-hdmi før de tar inn det nye.

 

EDIT: Prisen er dessverre høyere enn den gamle, jeg tok feil her, beklager dette!

9545952[/snapback]

Ah, dette forklarer hvorfor det ikke fantes en eneste Xbox 360 å oppdrive i hele Tromsø forrige uke :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...