Alastor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Yesyes, da kan jeg fortelle at Premium med HDMI kommer til norge i neste uke . Iallefall til Elkjøpbutikker rundt i det ganske land (eneste bekreftede informasjonen jeg har av naturlige grunner), men jeg regner jo med dette gjelder andre kjeder også. Det forutsetter jo selvfølgelig at butikkene har solgt ut det de har av ikke-hdmi før de tar inn det nye. EDIT: Prisen er dessverre høyere enn den gamle, jeg tok feil her, beklager dette! Endret 25. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Faen, jeg som akkurat har fått ny konsoll etter red rings (osv). Lov å håpe på at jeg får feil på den nye konsollen om en stund også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Haha...akkurat bestilt meg ny Premium for eit par dager siden og greier Typisk dette her Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kommer Core med HDMI også eller? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Det ser ikke slik ut nei, har ikke fått noe informasjon om dette. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg var innom Elkjøp i Trondheim tidligere i dag og da virket det som de var tomme for alle typer 360, det var ihvertfall helt tomt i hyllene. Kanskje de har solgt ut de gamle og venter på den nye utgaven Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Det stemmer nok meget godt det ja . Samme gjelder elkjøp leangen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm.. smått of-topic, men jeg har en Elite kommende fra eb-games anytime, hvor stor er sjansen for at jeg får det nye brikkesettet? Jeg kunne ikke få den med engang fordi "microsoft har ikke lagd så mange enda".. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Er ikke noe nytt brikkesett på elite. Og ønsker du mer info kan du lage din egen tråd . Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hehe, jada, bare tenkte at det var smått relatert. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Neste uke er altså førstkommende Mandag? Den 24? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Nei, jeg mener i løpet av neste uke. Mest sannsynlig mot slutten. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 jaja, har bestilt allerede jeg så. HDMI er ikke sååå vitkig (bortsett fra den ekstra kjølegreia) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Den har kun HDMI? Dette er ikke xboxen med falcon HK? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, den har HDMI, pluss det som allerede er der Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Suverent. Vet de forskjellige Elkjøp-butikkene dette, altså kan jeg ringe den i Trondheim og spørre når de får inn (og evnt. reservere)? Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ah, glimrende. Nå er jeg glad jeg ikke var svak og bestilte i begynnelsen av september sånn som jeg var på nippet til å gjøre. Vil det forresten stå "NOW WITH HDMI!!1" på Xbox-eskene med HDMI eller noe sånt så det er lett å skille de fra gamle modeller? Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper de kommer i starten av neste uke. Vet ikke om jeg klarer å vente enda en uke for å kjøpe X360, selv om jeg vet det er bedre pga bedret kjøling. Dessuten vil jeg gå glipp av CoD 4 betaen hvis jeg venter Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ah, glimrende. Nå er jeg glad jeg ikke var svak og bestilte i begynnelsen av september sånn som jeg var på nippet til å gjøre. Vil det forresten stå "NOW WITH HDMI!!1" på Xbox-eskene med HDMI eller noe sånt så det er lett å skille de fra gamle modeller? 9548903[/snapback] Skal vel være en liten firkant på esken som det står HDMI med store bokstaver i... Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper de kommer i starten av neste uke. Vet ikke om jeg klarer å vente enda en uke for å kjøpe X360, selv om jeg vet det er bedre pga bedret kjøling. Dessuten vil jeg gå glipp av CoD 4 betaen hvis jeg venter 9549016[/snapback] Hvis ikke elkjøp får inn de nye modellene innen onsdag blir jeg sjokkert, er jo ganske idiotisk hvis alle elkjøp butikkene er tomme for 360'er når Halo 3 kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå