Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke le av handicappede.. 9554079[/snapback] Aner jeg en viss bitterhet ovenfor noen som har ledd av handicappede som stod deg nært?Jeg vet om flere folk som hadde passet under beskrivelsen "kjekk" som ler av handicappede. jeg elsker dere gutta uansett jeg da alle gutter er kjekke på sin egen måte i mine øyne 9555401[/snapback] M.a.o. du er ei løs tøs (?). 9558421[/snapback] Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke le av handicappede.. 9554079[/snapback] Aner jeg en viss bitterhet ovenfor noen som har ledd av handicappede som stod deg nært?Jeg vet om flere folk som hadde passet under beskrivelsen "kjekk" som ler av handicappede. jeg elsker dere gutta uansett jeg da alle gutter er kjekke på sin egen måte i mine øyne 9555401[/snapback] M.a.o. du er ei løs tøs (?). 9558421[/snapback] Tror det hun mente var at det er noe bra i alle, ikke sant? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig!9558463[/snapback] Nå håper jeg du var ironisk? Ikke det at du hadde klart å banke meg anyways, men det hadde vært latterlig av deg å forsøke. Det bare senker deg ned på det samme nivået som de som mobber.Men, i tilfelle du nå får feil oppfatning av meg, jeg pleier ikke å le direkte av handicappede. En god spøk på nett som involverer handicappede er gøy, men jeg plager dem ikke. Tror det hun mente var at det er noe bra i alle, ikke sant? 9558479[/snapback] Aaaaand? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig! 9558463[/snapback] Nå håper jeg du var ironisk? Ikke det at du hadde klart å banke meg anyways, men det hadde vært latterlig av deg å forsøke. Det bare senker deg ned på det samme nivået som de som mobber.Men, i tilfelle du nå får feil oppfatning av meg, jeg pleier ikke å le direkte av handicappede. En god spøk på nett som involverer handicappede er gøy, men jeg plager dem ikke. Jeg hadde gitt faen i hvor stor du var, ingen har rett til å mobbe andre... Men ja, på nett og slikt er det tilfeller hvor ting er komisk, men jeg ler ikke andre opp i trynet... det er heller ikke å le av noen, som om man dømmer dem... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 M.a.o. du er ei løs tøs (?). 9558421[/snapback] men Zethyr da jeg mente jo bare at alle gutter er nydelige på sin måte, og ingen gutter er stygge eller uattraktive i mine øyne.. gutter er herlig Jeg er 25 år og hatt en kjæreste i mitt liv fordi jeg er litt sjenert og fordi jeg vil vente til jeg treffer en som tar meg som jeg er.. på godt og vondt.. er nok ikke så populær blandt gutta, så jeg hadde ikke hatt muligheten til å være løs selvom jeg hadde ville hatt lyst til det.. men jeg elsker gutter og er så takknemlig og overlykkelig for at dere finnes Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når jeg sier kjekk, så mener jeg enten: 1. Han er attraktiv, og jeg hadde definitivt tatt han. 2. Hun/han er trivelig. "En kjekk person". Bruker nesten aldri kjekk om personlighet da, men kjenner mange som gjør det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 M.a.o. du er ei løs tøs (?). 9558421[/snapback] men Zethyr da jeg mente jo bare at alle gutter er nydelige på sin måte, og ingen gutter er stygge eller uattraktive i mine øyne.. gutter er herlig Jeg er 25 år og hatt en kjæreste i mitt liv fordi jeg er litt sjenert og fordi jeg vil vente til jeg treffer en som tar meg som jeg er.. på godt og vondt.. er nok ikke så populær blandt gutta, så jeg hadde ikke hatt muligheten til å være løs selvom jeg hadde ville hatt lyst til det.. men jeg elsker gutter og er så takknemlig og overlykkelig for at dere finnes 9559103[/snapback] Det var det jeg sa Zethyr.. Hun er nokk ei veldig bra dame som synes det er noe bra i alle Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bruker nesten aldri kjekk om personlighet da, men kjenner mange som gjør det. 9559262[/snapback] Som min kjære mor sier: "Det var ei kjekk jente". Når noen kaller ei jente kjekk, så faller hun ned på uaktuell-lista mi. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 men Zethyr da jeg mente jo bare at alle gutter er nydelige på sin måte, og ingen gutter er stygge eller uattraktive i mine øyne.. gutter er herlig 9559103[/snapback] Nåvel. Når noen kaller ei jente kjekk, så faller hun ned på uaktuell-lista mi.9559304[/snapback] Derfor du er singel eller? =D Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg mente jo bare at alle gutter er nydelige på sin måte, og ingen gutter er stygge eller uattraktive i mine øyne..9559103[/snapback] Hun er nokk ei veldig bra dame som synes det er noe bra i alle 9559295[/snapback] Til dere begge: Please ! Når noen kaller ei jente kjekk, så faller hun ned på uaktuell-lista mi.9559304[/snapback] Derfor du er singel eller? =D9559317[/snapback] Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig! 9558463[/snapback] Nå håper jeg du var ironisk? Ikke det at du hadde klart å banke meg anyways, men det hadde vært latterlig av deg å forsøke. Det bare senker deg ned på det samme nivået som de som mobber.Men, i tilfelle du nå får feil oppfatning av meg, jeg pleier ikke å le direkte av handicappede. En god spøk på nett som involverer handicappede er gøy, men jeg plager dem ikke. Jeg hadde gitt faen i hvor stor du var, ingen har rett til å mobbe andre... Men ja, på nett og slikt er det tilfeller hvor ting er komisk, men jeg ler ikke andre opp i trynet... det er heller ikke å le av noen, som om man dømmer dem... 9558568[/snapback] Hva synes du om Jesper som har vært med på Rikets Røst da? (han i rullestol). Det er mange som synes han er morsom. Jeg vil ikke si at det er mangel på respekt, men selvfølgelig særiøs mobbing der folk ser ned på en med handicap tollerer ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig! 9558463[/snapback] Nå håper jeg du var ironisk? Ikke det at du hadde klart å banke meg anyways, men det hadde vært latterlig av deg å forsøke. Det bare senker deg ned på det samme nivået som de som mobber.Men, i tilfelle du nå får feil oppfatning av meg, jeg pleier ikke å le direkte av handicappede. En god spøk på nett som involverer handicappede er gøy, men jeg plager dem ikke. Jeg hadde gitt faen i hvor stor du var, ingen har rett til å mobbe andre... Men ja, på nett og slikt er det tilfeller hvor ting er komisk, men jeg ler ikke andre opp i trynet... det er heller ikke å le av noen, som om man dømmer dem... 9558568[/snapback] Hva synes du om Jesper som har vært med på Rikets Røst da? (han i rullestol). Det er mange som synes han er morsom. Jeg vil ikke si at det er mangel på respekt, men selvfølgelig særiøs mobbing der folk ser ned på en med handicap tollerer ikke jeg heller. 9559551[/snapback] Det han gjør er jo morsomt, fordi det ikke er normalt det han gjør. Men hans personlighet er jo god, bare vansker med å formidle ting... Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Broren min har et meget mild tilfelle av CP (Celebral Parese) og om jeg hører at han blir mobbet for det kommer jeg til å skambanke vedkommende kraftig! 9558463[/snapback] Nå håper jeg du var ironisk? Ikke det at du hadde klart å banke meg anyways, men det hadde vært latterlig av deg å forsøke. Det bare senker deg ned på det samme nivået som de som mobber.Men, i tilfelle du nå får feil oppfatning av meg, jeg pleier ikke å le direkte av handicappede. En god spøk på nett som involverer handicappede er gøy, men jeg plager dem ikke. Jeg hadde gitt faen i hvor stor du var, ingen har rett til å mobbe andre... Men ja, på nett og slikt er det tilfeller hvor ting er komisk, men jeg ler ikke andre opp i trynet... det er heller ikke å le av noen, som om man dømmer dem... 9558568[/snapback] Hvis du skal ta'n så bare PM så knærter vi'n sammen! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 In real life, pain doesn't matter, it's just an illusion! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva synes du om Jesper som har vært med på Rikets Røst da? (han i rullestol). Det er mange som synes han er morsom. Jeg vil ikke si at det er mangel på respekt, men selvfølgelig særiøs mobbing der folk ser ned på en med handicap tollerer ikke jeg heller. 9559551[/snapback] Han legger jo opp til at folk skal le av ham, og han ler også av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå